Lej en opstillet campingvogn i Sydfrankrig
Fra : ejvind munk

Dato : 03-06-02 20:09

Jeg har en ledig opstillet campingvogn på en campingplads i Cap d'Agde i
Sydfrankrig i uge 29
Pris for 1 uge ca. 2800 dkr

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-06-02 20:49

ejvind munk wrote:

> Jeg har en ledig opstillet campingvogn på en campingplads i Cap d'Agde i
> Sydfrankrig i uge 29
> Pris for 1 uge ca. 2800 dkr

Denne gruppe er ikke for køb, salg, leje o.l.
Se linket indsat nederst for at lære reglerne.

Slet dit indlæg.

--
Mvh. Jørgen
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : KN

Dato : 04-06-02 11:24

Hvor mener du ellers Ejvind skulle poste sit indlæg ?

Så længe det er private der ikke misbruger det som salgsportal generelt er
det da OK at give os læsere mulighed for at udnytte hans campingvogn.
Ofte efterlyser man jo selv herigennem muligheder for billigere ferier, og
måske sidder der nu 10 læsere der glæder sig over lige netop den mulighed i
den uge.

Hvor ville DU poste dit indlæg hvis du f.eks. pga. sygdom ikke kunne udnytte
din forudbetalte rejse ?
Jeg mener da det er helt OK at man herigennem så har mulighed for måske at
kunne glæde os andre med et godt tilbud.....

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-06-02 12:36

"KN" <kvn@danfoss.com> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Jeg mener da det er helt OK at man herigennem så har mulighed
> for måske at kunne glæde os andre med et godt tilbud.....

Gruppen er stadig ikke til handel.

Og det ville være en absolut fordel hvis du (og en hel del andre)
ville klippe alt det væk der ikke direkte svares på, og at placere sit
svar under det der svares på. Læs mere her:

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-052.htm

Fra : KN

Dato : 04-06-02 14:59

> [...]
> ville klippe alt det væk der ikke direkte svares på, og at placere sit
> svar under det der svares på. Læs mere her:

Hold da helt .... en form for sartfølsomhed man kan finde her... hvor gør
det mest ondt henne ?

At mit svar ligger over det der svares på og ikke under ? Er det mængden af
tekst ?
Hvad med alt det f.. der ligger under din signatur !

Regelryttere findes vist i alle NG, og hvis ikke du har andet at gå op i end
prøve at finde noget at beklage sig over, kan man kun have ondt af dig
(eller more sig)

Fra : Andreas Falck

Dato : 04-06-02 15:57

> Hold da helt .... en form for sartfølsomhed man kan
> finde her... hvor gør det mest ondt henne ?

Tja, det må da være dig der har ondt siden du kan tage sådan på vej på
grund af en venlig og høflige henstilling om korrekt citatteknik.

En ordentligt udført citatteknik, hvor man klipper alt det væk man
ikke svarer på, og placerer sit svar under det man svarer på, gør
altså gruppen meget lettere at læse og følge med i. Der er jo en
fornuftig grund til at man har vedtaget den gældende netikette, også
for omrmådet om svar på indlæg.

Men du er måske også den type der stiller dig op og pisser på statuen
på byens torv?

Og så er gruppen stadig ikke til handel af nogen art! - og det var det
mit indlæg først og fremmest gik på. At du så måske tilsyneladende har
et negativt sortsyn er jo så mest dit problem.

> At mit svar ligger over det der svares på og ikke under ? Er
> det mængden af tekst ?

Det er det også, - især for dem der stadig bruger analogt modem. Men
for mig, og mange andre med mig, er det overskueligheden i de indlæg
vi bliver præsenteret for her i gruppen (og i andre grupper med, for
den sags skyld).

> Hvad med alt det f.. der ligger under din signatur !

Jeg har ikke noget liggende *UNDER* min signatur, men jeg har en
signatur der består af 4 linier der hver for sig ikke overstiger 72
tegn.

Min signatur opfylder retningslinierne givet på siden usenet.dk om
signaturer, bortset fra en lille detalje som OE teknisk ikke kan
håndtere.

FUT dk.admin.netikette - hvorved svar på denne vil blive bragt i den
gruppe.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 04-06-02 20:04

KN wrote:

> [...]
> prøve at finde noget at beklage sig over, kan man kun have ondt af dig

Han har ret.! Prøv at kigge på linket indsat nederst.

Du har det måske som visse andre:
Bare gør som du selv synes er rigtigt, og tåler iøvrigt ikke kritik.?

Men han udnytter selv sin signatur helt til grænsen med de max. 4 linier der er
tilladt.

At han så bruger _meget_ tekst på at svare dig, (16.56) kan jeg da undre mig
over.

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-06-02 11:30

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> At han så bruger _meget_ tekst på at svare
> dig, (16.56) kan jeg da undre mig over.

Til at begynde med virkede han jo egentlig ganske fornuftigt, - men
efter at have fået en privat mail fra ham har jeg måttet erkende at
han bestemt ikke virker spor fornuftig, - nærmest som den type der
tisser på lagkagen og ikke forstår at andre har mistet lysten til at
spise af den!

--
Mojn fra Dres i Tynne
http://www.synnejysk.dk/

Fra : Inge

Dato : 04-06-02 20:38

> Hvor mener du ellers Ejvind skulle poste sit indlæg ?

Et meget godt spørsmål. Er det noen som kan svare?

> [...]
> måske sidder der nu 10 læsere der glæder sig over lige netop den mulighed

Jeg er en av de som savner en gruppe der PRIVATE kan utveksle "til leie" og
ønskes leid".

> [...]
> Jeg mener da det er helt OK at man herigennem så har mulighed for måske at
> kunne glæde os andre med et godt tilbud.....

Enig. Men det burde selvfølgelig være en egen gruppe med reiserelaterte
annonser/ønsker.

Mvh
Inge

Fra : Andreas Falck

Dato : 05-06-02 11:29

"Inge" <nospam.inge.lillebo@c2i.net> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Jeg er en av de som savner en gruppe der PRIVATE kan
> utveksle "til leie" og ønskes leid".

Det er jo lige netop det vi har markedsgrupperne til!

Fra : Inge

Dato : 06-06-02 21:46

Fra : Uffe Holst

Dato : 07-06-02 11:20

In an article of 6 Jun 2002 Inge wrote:

> [...]
> som den gjelder bare for normale boliger. Og vi er mange som leter kun etter
> "feriehus". Kanskje det burde være en gruppe som het

Hvad med dk.marked.privat.camping ... ?

--
Uffe Holst

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-06-02 11:29

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
Hvad med dk.marked.privat.camping ... ?

Tja, det kunne jo næsten lyde som om der var brug for en ny gruppe:
dk.marked.privat.rejser-ferielogi eller noget i den retning!

Navneforslaget for at indikere at der både kan være tale om køb/salg
af ferierejser mellem private, såvel som ønske om leje/udleje af
ferielogi mellem private. Altså noget ikke-kommercielt!!

Fra : Erling Pedersen

Dato : 18-06-02 09:28

On Fri, 7 Jun 2002 12:28:48 +0200, "Andreas Falck" <admin@bibeltro.dk> wrote:

> [...]
>Tja, det kunne jo næsten lyde som om der var brug for en ny gruppe:
>dk.marked.privat.rejser-ferielogi eller noget i den retning!

Jeg kigger stadig efter den nye gruppe - men glæder mig over at jeg i det
mindste fandt et indlæg i denne ..........

Med venlig hilsen
Erling Pedersen

Fra : Inge

Dato : 18-06-02 20:35

"Erling Pedersen" <erling-p@get2net.dk> skrev i melding

> Jeg kigger stadig efter den nye gruppe - men glæder mig over at jeg i det
> mindste fandt et indlæg i denne ..........

Kanskje noen vet hvem som kan opprette en slik gruppe, og gi de et tips?

Mvh
Inge