Kompressor, elektrisk
Fra : Tommy Roenn

Dato : 03-06-02 19:58

Nogen havde engang et link hvortil den slags kunne købes.

Hjælp

TR

Fra : John Kramme

Dato : 03-06-02 21:26

"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> wrote in message
> Nogen havde engang et link hvortil den slags kunne købes.

Nu skriver du ikke noget om hvad den kompressor er til, derfor gætter jeg på
at formålet er lufttrykladning af motor ? bare et gæt
Jeg er nemlig selv ude efter noget lignende ( OT : dog til en bil )

John

Fra : Tommy Roenn

Dato : 03-06-02 23:06

Ja, godt gættet. Desuden skal min også bruges til bil.

TR

Fra : Morten Dahl

Dato : 03-06-02 23:12

"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen havde engang et link hvortil den slags kunne købes.
>
> Hjælp

Du vil vel ikke mishandle 9´n med sådan en dims??

Carstyling Herning forhandlede dem for noen år siden. så det på en Pug106,
det kom aldrig til at virke ordentligt. bruder en helveds masse strøm, nok
mere en din generator kan levere. skal prøve om jeg kan finde billeder og
specs. på den 106´r

-
Morten Dahl

Fra : John Kramme

Dato : 04-06-02 20:27

"Morten Dahl" <morten@mekasign.dk> wrote in message

> [...]
> mere en din generator kan levere. skal prøve om jeg kan finde billeder og

Herligt det glæder jeg mig til at se
Sådan en vil jeg have på min Seat ....også selv om den kun lader 0,3 Bar

John

Fra : Robert

Dato : 07-06-02 08:35

"Tommy Roenn" <tommy@alphatech.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen havde engang et link hvortil den slags kunne købes.
>
> Hjælp
>
> TR

Goddaw do!!

Hva nu ? er der ikke heste nok i kawaen ?
Hemmelige forberedelse til powermeet ?
( ok, har set tråden længere nede.. men syntes lige det
var velanbragt )

egentlig underligt vi ikke er "stødt" på hinanden endnu.. på MC..

Du ved hvem ......
Robert