The Beliver - Hvornår kommer den på video?
Fra : izeqb

Dato : 03-06-02 17:05

Hejsa....
Nogen der ved hvornår The Beliver udkommer på Video?

Og er der nogen der har en mening om, om den er værd at se?

// Hjalte

Fra : Flash Gordon

Dato : 03-06-02 18:20

Har ingen idé om hvornår den kommer på DVD. Men filmen er rigtig god.
Plottet er lidt paradoksalt, med en nynazistisk jøde. Apropos er det ikke
helt lagt ude plot, der findes faktisk jøder bla. i USA, som er imod staten
Israel, hvilket jeg selv aldrig havde troet...
Anyway..... se den!
Martin

Fra : izeqb

Dato : 03-06-02 18:49

On Mon, 3 Jun 2002 19:20:20 +0200, "Flash Gordon" <nospam@dk.dk>
wrote:

>Har ingen idé om hvornår den kommer på DVD. Men filmen er rigtig god.

He he...jeg spurgte om hvornår den kom på VHS

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 03-06-02 19:18

On Mon, 03 Jun 2002 19:49:01 +0200, izeqb <isak@city.dk> wrote:

>He he...jeg spurgte om hvornår den kom på VHS

Det gjorde du i grunden ikke, du spurgte om hvornår den kom på video.

VHS og DVD er jo begge video, men bare forskellige formater.

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : spiderman

Dato : 03-06-02 20:32

Den udkommer d. 8/7, ihvertfald på lejevideo og dvd

Fra : Ingrid

Dato : 07-06-02 11:47

> [...]
> Nogen der ved hvornår The Beliver udkommer på Video?
>
> Og er der nogen der har en mening om, om den er værd at se?

Den er helt sikkert værd at se, kan kun anbefale den.

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...