Mc udstyr i flensburg
Fra : Thomas B

Dato : 03-06-02 16:24

Er der ikke nogle der har nogle links/adresser til forhandler af mc udstyr
(hjelme hansker osv.) i Flensburg området.

mvh. Thomas

Fra : Poul B-H

Dato : 03-06-02 18:40

"Thomas B" <tb_aalborg@hotmail.com> wrote in message
> Er der ikke nogle der har nogle links/adresser til forhandler af mc udstyr
> (hjelme hansker osv.) i Flensburg området.
>
> mvh. Thomas

Jeg har lige været hos Hein-Gericke uden for Flensborg. Karla som taler
dansk og besvarer e-mails, fortalte at alle Hein-Gericke butikker er
franchise butikker og derfor selv fastsætter regler om gebyr m.m. Hos hende
i Flensburg skal man IKKE, som på det officielle site, købe for mindst
185euro og betale et mega ekspeditionsgebyr, når man køber via nettet. det
kan også være at de enkelte butikker har varer liggende, som den officielle
H-G site melder som udsolgt.
Der var nogle få af de Tribal læderdragter til 300 euro , som jeg tidligere
har omtalt, tilbage, enda også i 2-delt.
PSX1 støvler på tilbud til 99euro, PSX track handsker til 50 euro.

Poul B-H

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-06-02 18:56

www.hein-gericke.de
www.motshop.de
http://www.biker-outfit.de/

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Richard Pade

Dato : 03-06-02 19:35

Thomas B wrote:

> Er der ikke nogle der har nogle links/adresser til forhandler af mc udstyr
> (hjelme hansker osv.) i Flensburg området.

Prøv:
Wilhelmsen: www.motorradtechnik.de/
Biker-outfit, Ouversee, mest tøj: www.bikeroutfit.de/

Richard

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 04-06-02 09:24

Hej...

Her er et par links, som jeg selv har lidt erfaring med.

http://www.moto-plus-accessories.com/ - udelukkende postordre, men hvis man
"snakker" lidt med dem, kan man sagtens kigge forbi - de ligger dog i
Hamborg, men der er jo ikke så langt...

http://www.louis.de - de har både forretninger og postordre... Der skulle
vist ligge en i Flensborg... Ellers kan du jo kigge på deres hjemmeside.

MVH Jacob