Andet multimedie
Roter skærm
Fra : Bjarne

Dato : 03-06-02 13:57

Er der nogle der ved ,hvor jeg kan få fat i noget software, så jeg kan få
billedet til at stå på hovedet på min bærbar computer.

Fra : Peter | Paintbox

Dato : 03-06-02 14:03

in article 3cfb6782$0$74230$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, Bjarne at
b_normind@hotmail.com wrote on 03/06/02 14:56:

> Er der nogle der ved ,hvor jeg kan få fat i noget software, så jeg kan få
> billedet til at stå på hovedet på min bærbar computer.

Vend grafikkortet

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-06-02 14:46

Mon, 3 Jun 2002 14:56:34 +0200, skrev "Bjarne"
<b_normind@hotmail.com>:

>Er der nogle der ved ,hvor jeg kan få fat i noget software, så jeg kan få
>billedet til at stå på hovedet på min bærbar computer.

Når man stiller det samme spørgsmål i flere grupper, så bør man
X-poste og sætte fut til den mest relevante gruppe.

Læs gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

og for at at finde den rigtige gruppe at spørge i
<http://www.usenet.dk/grupper.pl>

Iøvrigt tror jeg ikke, at du kan det ønskede.

Fra : Thomas

Dato : 03-06-02 18:13

"Bjarne" <b_normind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved ,hvor jeg kan få fat i noget software, så jeg kan få
> billedet til at stå på hovedet på min bærbar computer.

Første side i første søgning på Google gav dette link:
http://www.heyneal.com/7monitor.htm det kan være sådan noget du leder efter.
Hvis det ikke lige er det, så ligger det rigtige garanteret på Google

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside?

Fra : Lars

Dato : 03-06-02 20:41

"Bjarne" skrev:
> Er der nogle der ved ,hvor jeg kan få fat i
> noget software, så jeg kan få billedet til at
> stå på hovedet på min bærbar computer.

Hvis det drejer sig om at vende hele skærmen på hovedet, så er det ikke blot
at at vende skærmbilledet. Så skal musens bevægelser, og andre kontroller og
menuer også vende rundt.

Hvis det er den komplette "vende-rundt" funktion du leder efter, så er her
noget software som virker:

http://www.portrait.com/

Softwaren hedder Pivot Pro. Det virker under Windows 9x, NT 4.0, ME, 2000 og
XP. Det kan vende alt 90, 180 eller 270 grader - og det kan skiftes løbende
vha. hotkeys. Det husker valgt indstilling for hver bruger ved login.

- Lars