Prestige classes
Fra : Torben Abildgaard

Dato : 03-06-02 10:31

Hvor kan man finde andre Prestige classes, hvis man ikke selv gider lave
dem?

mvh Troels

Fra : morten lund

Dato : 03-06-02 13:45

Hvis du har tid til at vente, kan vi da sagtens finde på nogle; det kræver
en spritklub, en lørdag aften, og en stak Krikkitianere

Eller kan du lede efter nogen mere useriøse nogen i Fastaval Avisen fra
2001, Baghdad Daghblad, som du finder under Arkivet på www.krikkit.dk

/El Prez

Fra : Peter Kristiansen

Dato : 03-06-02 16:36

"Torben Abildgaard"
> Hvor kan man finde andre Prestige classes, hvis man ikke selv gider
lave
> dem?

Wizards har udgivet bøger for de enkelte klasser (eller en bog pr. ca. 2
klasser) og der er yderligere prestige classes. Hvis det ligeledes er
småt med finanserne så kan du kikke i dragon magazine, der plejer tit og
ofte at være en klasse pr nummer. Dem kan du finde på biblioteker rundt
omkring. Hvis dit lokale bibliotek ikke har dem så forsøg at lokke en af
bibliotekarerne til at bestille en flok af dem hjem til dig.

Ellers er der jo altid en frisk søgning på nettet...

Peter

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 03-06-02 15:14

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmiget2net.dk> writes:

> Hvor kan man finde andre Prestige classes, hvis man ikke selv gider lave
> dem?

Wizards har en list over dem de har udgivet:
<URL:http://www.wizards.com/dnd/pclass.asp>
/L
'Faith without judgment merely degrades the spirit divine.'

Fra : Inger Marie Jakobsen

Dato : 03-06-02 18:57

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmiget2net.dk> wrote in news:3cfb4555$0
$8940$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hvor kan man finde andre Prestige classes, hvis man ikke selv gider lave
> dem?
>
> mvh Troels

Hvis du ikke allerede har kikket på netbook of feats, så gør det. For at
finde den, skal du bare gå ind på en søgemaskine (www.google.com er et godt
valg og søge på "netbook feats").

Vær opmærksom på at ikke alle feats i den samling er lige balancerede, og
det er meget muligt at din DM ikke vil tillade dem alle. Jeg ville i hvert
tilfælde ikke.

-- ingermarie
REAL irony does not need smilies
REAL irony gets flamed a lot

"Ah, arrogance and stupidity all in the same package. How efficient of
you!"
[Londo Mollari]

Fra : Jan Ozimek

Dato : 04-06-02 10:53

Prøv at se på Blue Troll: http://www.fortunecity.com/victorian/byzantium/55/

Der er en masse netbooks og andet godt til AD&D og D&D 3e.

mvh. Jan

Fra : Klaus Æ. Mogensen

Dato : 04-06-02 16:24

"Torben Abildgaard" <pialykke@fjernmiget2net.dk> skrev:

> Hvor kan man finde andre Prestige classes, hvis man ikke
> selv gider lave dem?

Der er nogle i Sovereign Stone-spillet (D20-udgaven).

- Klaus

Fra : Martin Sørensen

Dato : 25-07-02 18:02

Du kan også købe bøgerne med prestige classes, de er mega fede og alle
pengene værd (kan man købe i bla. GoblinGate)