Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Medion 4.1 digicam i Fona nu.
Fra : up

Dato : 03-06-02 10:53

Hvis det har nogens interesse:

Fona havde annonce i Århus Stifttidende i går. Bl.a. har de nu tilbud på
Medion Digitalcamera som for en måned siden blev solgt i Aldi i begrænset
antal.

Så vidt jeg kan se samme specifikationer, 4.1 Megapixel etc., dog er
flashkortet større end det 32 MB som Aldis tilbud indebar. Husker desværre
ikke hvor meget. Prisen er 3.699,-.

mvh up

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-06-02 13:59

Hvis du ikke kan huske, så brug søgefunktionen i Outlook Express (eller
anden newsreader). Jeg fandt hurtigt den oprindelige posting og prisen var
3299.
Mvh,
Hans

Fra : Jacob Olsen

Dato : 03-06-02 17:39

men er det noget værd ?

Fra : up

Dato : 03-06-02 20:19

"Hans Kruse" skrev:

> [...]
> anden newsreader). Jeg fandt hurtigt den oprindelige posting og prisen var

Tak for tipset Hans, men nu var det flashkortet jeg ikke kunne huske
størrelsen på (i tilbudet fra Fona), fik ikke udtrykt mig tydeligt,
beklager, og jeg har ikke avisen mere hvori det stod. Det var større end 32
MB, mindre end 128 MB, hvilke muligheder er der så? 64 MB er vel mest
sandsynligt, ikk?

Mvh up

Fra : Hans Kruse

Dato : 03-06-02 22:07

Ved det ikke, men efter min mening så erdet næsten ligegyldigt, da du med et
4MP
kamera må ofre et ekstra kort på min. 128MB (ca. 500kr). Jeg har lige købt
et 256MB kort
til 987kr incl.levering.

Fra : Benjamin Graugaard N~

Dato : 03-06-02 17:32

Hej

Er der nogen der har erfaringer med dette kamera?

Er der nogen indstillingsmuligheder?
hvad med software?
sidst. men ikke mindst: tager det gode billeder?

Benjamin

Fra : up

Dato : 03-06-02 20:14

"Benjamin Graugaard Nielsen" skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Er der nogen der har erfaringer med dette kamera?

Hej Benjamin. Jeg købte det selv og er godt tilfreds, men som amatørfotograf
er jeg jo ikke så kritisk. Du kan evt. se nogle billeder jeg har taget på:
http://www.megapixel.dk/vis/album/114

> Er der nogen indstillingsmuligheder?

Jeg synes der er mange, men ved jo ikke hvad der er normalt. Skal vende
tilbage senere med hvilke, hvis du er interesseret.

> hvad med software?

Der medfølger et ret skrabet program til at overføre billeder fra kamera til
PC, kun mulighed for at vælge hvilke billeder der skal gemmes hvor og se
thumbnails af dem. Endvidere Adobe Photoshop 5.0, limited edition

Mvh up

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 03-06-02 21:48

Benjamin Graugaard Nielsen wrote:

> sidst. men ikke mindst: tager det gode billeder?

Der findes ikke noget kamera, der tager gode billeder, det er fotografen
der kan tage de gode billeder...:)