Gratis SMS - hvor?
Fra : Per

Dato : 03-06-02 09:38

Hej NG!

Er der nogen her i gruppen, der ved hvor man kan sende gratis sms´er til
mobiltlf.
Har før brugt coolsms og orange men det virker ikke mere efter
teleselskaberne skal have penge for det.

Er der nogen der har nogle links til svenske eller norske sms-sendere, hvor
man (forhåbenligt) ikke skal betale for det.

Mvh. Per!

Fra : Dennis Lange

Dato : 03-06-02 09:52

Per <mesked@hotmail.com> skrev:

> [...]
> til mobiltlf.
> Har før brugt coolsms og orange men det virker ikke mere efter
> teleselskaberne skal have penge for det.

Orange virker da udemærket. Hvis du ikke ex. har et wanadoo-abbonnement i
forvejen, kan du tilmelde dig myorange gratis, og dermed kunne sende gratis
sms'er - det virker også til TDC-telefoner

--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Morten Simonsen

Dato : 03-06-02 09:57

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> wrote in message
> [...]

gratis
> sms'er - det virker også til TDC-telefoner

Hvordan er farten...når de stadig frem med det samme, eller kommer der
forsinkelse på ?....(med myorange)

/Morten

Fra : Dennis Lange

Dato : 03-06-02 10:07

Morten Simonsen <post@simonsen.mail.dk> skrev:

> Hvordan er farten...når de stadig frem med det samme, eller kommer der
> forsinkelse på ?....(med myorange)

Den kommer med det samme...

Fra : nasty.bird

Dato : 03-06-02 17:19

> [...]
gratis
> sms'er - det virker også til TDC-telefoner

Jeg synes også, at ICQ virker ok... De er ret hurtigt fremme der :)

Fra : Nikolaj Riis Josephs~

Dato : 16-06-02 22:33

"nasty.bird" <nastybird.removeThis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> gratis
>
> Jeg synes også, at ICQ virker ok... De er ret hurtigt fremme der :)
Ikke altid, nogle gange er den MEGET langsom, og ICQ virke så vidt jeg huske
ikke til Tiscali og Tellmore :(

--
Nikolaj Riis Josephsen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 17-06-02 00:40

"Nikolaj Riis Josephsen" <NoReply@NoSpam.com> wrote in

> Ikke altid, nogle gange er den MEGET langsom, og ICQ virke så
> vidt jeg huske ikke til Tiscali og Tellmore :(

Det ser det nu ellers fint ud til - det eneste danske netværk ICQ
ikke understøtter er Orange.

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Henning Petersen

Dato : 17-06-02 23:23

On Sun, 16 Jun 2002 23:33:17 +0200, "Nikolaj Riis Josephsen"
<NoReply@NoSpam.com> wrote:

> Ikke altid, nogle gange er den MEGET langsom, og ICQ virke så vidt jeg huske
> ikke til Tiscali og Tellmore :(

De gang jeg har testet det, har det nu gået lige så hurtigt som sms'er
mellem to normale telefoner - begge to med telmore abo.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Jakob Buron

Dato : 21-06-02 21:08

Hvilken adresse har du sendt til for at "ramme" telmore telefonerne?
Jeg har prøvet +45xxxxxxxx@icqsms.com men det ser ikke ud til at virke . . .

mvh
Jakob

Fra : Henning Petersen

Dato : 23-06-02 16:57

On Fri, 21 Jun 2002 22:07:43 +0200, "Jakob Buron"
<c973789-news@student.dtu.DENMARK> wrote:

> Hvilken adresse har du sendt til for at "ramme" telmore telefonerne?
> Jeg har prøvet +45xxxxxxxx@icqsms.com men det ser ikke ud til at virke . . .

ICQ (version 2002a ihvertfald) har en funktion hvor jeg kan sende
sms'er til mobil-numret på en kontakt.

Hvordan den nærmere gør det er jeg ikke klar over.

Fra : Malene Overgaard

Dato : 18-06-02 13:28

<NoReply@NoSpam.com> wrote:

>"nasty.bird" <nastybird.removeThis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Ikke altid, nogle gange er den MEGET langsom, og ICQ virke så vidt jeg huske
>ikke til Tiscali og Tellmore :(

Det virker fint til Tiscali :) Har selv prøvet at sende fra ICQ til
min mobil idag. Nummeret starter med 5180xxxx

Malene

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-06-02 13:52

> Er der nogen her i gruppen, der ved hvor man kan sende gratis sms´er til
> mobiltlf. [cut]

Kunne du og alle andre ikke lige lokkes til at kigge lidt tilbage i gruppen
her.
Der svares på dette spørgsmål 2+ gange om ugen.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Blob