dll
Fra : Christian

Dato : 09-02-01 17:34

Hej,

jeg har forgæves søgt efter oplysninger om dll-filen wininet.dll på
Microsofts hjemmeside. Jeg ønsker at få en oversigt over hvad den kan og
hvordan man giver ordre til filen.

Er der nogen der ved hvor disse oplysninger mon kan ligge ??

Hilsen
Christian

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 10-02-01 18:55

Just as I expected, "Christian" <kidde1@post.cybercity.dk> came up
with this:

>jeg har forgæves søgt efter oplysninger om dll-filen wininet.dll på
>Microsofts hjemmeside. Jeg ønsker at få en oversigt over hvad den kan og
>hvordan man giver ordre til filen.

Har du prøvet http://msdn.microsoft.com/ ?

Niels (aka. niLLer)
--
e-mail: nmartin at iname dot com ICQ UIN: 50187323
http://www.niller.f2s.com/ - niLLer's pages (My programs, in English)

Fra : Christian

Dato : 10-02-01 22:08

Ja, men jeg synes ikke at der er nogle konkrete oplysninger der sige præcis
hvad den kan og hvordan den bruges. Jeg er dog overbevist om det SKAL stå
der et sted, jeg kan bare ikke finde hvor.

Christian

Fra : Niels (niLLer)

Dato : 10-02-01 22:12

> [...]

>hvad den kan og hvordan den bruges. Jeg er dog overbevist om det SKAL stå
>der et sted, jeg kan bare ikke finde hvor.

Prøv først at gå ind på http://www.delphi-jedi.org/ og find en
delphi-interface fil til WinInet.dll (den skal nok hedde WinInet.pas).
Bagefter så kan du prøve at se på MSDN. Du skal specielt lede under
MSDN Library, noget med Platform SDK.

Niels (aka. niLLer)

Fra : Christian

Dato : 10-02-01 23:04

Jeg kikkede lidt nærmere på M$ hjemmeside og fandt noget mere. Jeg har ikke
endnu fået gennemkikket delphi-jedi siden men den ser god ud.

Tak for hjælpen.