dækpriser.. erfaringer(?), RE:Dækslid
Fra : Robert

Dato : 03-06-02 07:48

Heyo
(hvad fa**** laver jeg indenfor i dette vejr?)

En føler, hvad koster dæk... helt specifikt
Metzeler ME880 ?

Nogen gode bud ( sted, levering, leveringstid, pris etc. )

PS: Dækslid; Synes ikke nogen i tråden har nævnt det simple
faktum, at en bil slider på 4, en mc kun på 2...
Jeg tror også flere "her" vil kunne nikke genkendende til det
simple faktum, at større MC & flere heste betyder færre km på
baghjulet. ( nej ikke sådan ) !! ) Min forrige maskine nåede
18.000 km før dækskift (baghjul), en Virago 535.

Robert
Nu går den ikke længere.... 6800 miles

Fra : RasmusZX9R

Dato : 03-06-02 11:11

> (hvad fa**** laver jeg indenfor i dette vejr?)

Sikkert det samme som mig!!
Arbejder..))-:

> En føler, hvad koster dæk... helt specifikt
> Metzeler ME880 ?

Hvad str og diameter?

> Nogen gode bud ( sted, levering, leveringstid, pris etc. )

www.reifenversand.com

Mvh
Rasmus ZX9R-C

http://www.kandu.dk/

Fra : Robert

Dato : 03-06-02 23:54

"RasmusZX9R" <RasmusZX9R.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad str og diameter?

"150/90 B15M/C 74V"

Kender reifenv... men kan ikke finde rundt i
deres totalt stupide system.. .... ... gider ikke vente
flere uger.