Kædekit... kan det betale sig i tyskland e~
Fra : Razer

Dato : 03-06-02 06:18

Hej.

Jeg står og kan se at et et kædeskift ikke er langt ude i fremtiden, derfor
går jeg selvfølgelig efter at få det så billigt som det er muligt.

Jeg kører på en ZX-10 og jeg har ikke lige checket tænder, men vil tro at
det er standart.

Jeg køre lige nu med en farvet kæde og vil gerne fortsætte med det.

Nå men kan det betale sig at købe kæde og tandhjul i tyskland eller sverige,
og i så fald vil jeg da yderst gerne bede om links til diverse sites der gør
sig i disse ting.

På forhånd Tak.

Thomas --ZX-10

Fra : RasmusZX9R

Dato : 03-06-02 11:06

> [...]
sverige,
> og i så fald vil jeg da yderst gerne bede om links til diverse sites

Jeg har handlet hos www.bandcexpress.co.uk og er godt tilfreds.
Der kan du få alle størrelser tandhjul og i flere forskellige
farver/kvaliteter.
Svenske priser kender jeg ikke og tyske kan du bl.a se på www.louis.de
Mvh
Rasmus ZX9R-C (med nedgearede alutandhjul og guldkæde)

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Makro

Dato : 03-06-02 19:54

On Mon, 3 Jun 2002 07:18:29 +0200, "Razer" <plasmafusion@hotmail.com>
wrote:

>Nå men kan det betale sig at købe kæde og tandhjul i tyskland eller sverige,
>og i så fald vil jeg da yderst gerne bede om links til diverse sites der gør
>sig i disse ting.
Har selv i dag skiftet kædekit, købt hos Louis. Hermed har jeg sparet
ca. 50% i forhold til hvad jeg skulle give herhjemme.
Selvfølgelig skulle mine elendige tyskkundskaber have følger. Den kæde
jeg fik, var en endeløs, og sådan en har jeg aldrig prøvet at skifte
før, men nu har jeg da prøvet at fjerne bagsvingeren, og det var ikke
spor slemt... Ret lærerigt/interessant derimod.

En anden mulighed er M&P: www.mandp.co.uk
Se flere på DMCN.

--
M.v.h. Thomas Makro