Hjælp søges..
Fra : _Moerch

Dato : 02-06-02 23:17

Hej Ng.
Her d. 4/5 købte jeg en xbox. For et par dage siden brød den så helt
sammen. Kan jeg gå ud i Bilka og kræve en ny, eller hvordan er det nu
lige.......?

På forhånd tak.

Mvh
_Moerch

Fra : Thomas Neumann [6000~

Dato : 02-06-02 23:35

Har du ikke behandlet den uforsvarligt så vil jeg mene du kan.
Lugter lidt af fabriksfejl ik?

Thomas

Fra : _Moerch

Dato : 02-06-02 23:47

Den er selvfølgelig som ny. Jeg ringede til xbox og de havde hørt om netop
den fejl. Nemlig at motherboardet var brændt af. De ville sende en mand fra
UPS der skulle tage den med et sted. Ved ikke hvor, men jeg skulle så vente
i 14 dage på at få den retur. Det ville selvfølgelig være nemmere hvis man
lige kunne tage et smut i Bilka og bytte den. Men jeg er altså lidt i tvivl
må jeg indrømme....

Mvh
_Moerch

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-06-02 23:58

"_Moerch" <juggernaut@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i 14 dage på at få den retur. Det ville selvfølgelig være nemmere hvis man
> lige kunne tage et smut i Bilka og bytte den. Men jeg er altså lidt i

Jeg ville ta' i Bilka, og forhøre mig, om ikke det må betegnes som
fabriks-fejl, at motherboardet er brændt af ; Xbox support siger jo, at den
fejl er almindelig.

Ta' i Bilka

Thomas

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-06-02 00:16

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in

> Ta' i Bilka

Men husk lige at afmelde ham UPS manden, det er jo så dumt hvis han
kommer for at hente den og du så har byttet den ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Thomas Neumann [6000~

Dato : 03-06-02 18:28

HAK
> Ta' i Bilka
HAK

Jeps. Enig. Reklamationsretten er hos Bilka og der er der større
sandsynlighed for at de blot ombytter med en ny så vores ven igen kan spille
X-box uden at vente 14 dage

Thomas