Adam Goldberg
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 02-06-02 23:09

Hej

Var i Biffen og se Et smukt sind her til aften. Fremragende film....men mit
ærinde er nu et andet.

Adam Goldberg, der spiller studiekammeraten Sol mener jeg at have set før.
Et opslag på imdb.com gjorde mig ikke klogere. Der er ingen film der virker
bekendt der, som han har været med i....

Nogen der kender ham for andet end Et smukt sind som vil dele det med mig.
Jeg er sikker på at jeg husker har for et eller andet - jeg kan bare ikke
huske hvad... og I kender sikkert den følelse af at vide noget næsten...og
så alligevel ikke. Så derfor hjæææælp

Kåre

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 02-06-02 23:23

"Kåre Weng Madsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> huske hvad... og I kender sikkert den følelse af at vide noget næsten...og

I er alt for laaaangsome her i gruppen Det kom til mig lige før.... jeg
surfede videre på imdb.com. Han har optrådt i et afsnit af venner, hvor han
spiller Chandlers nye roommate, der er totalt psyko. Det var derfra jeg
kendte ham/havde set ham før... Åh hvilken forløsning at have siddet i 2
timer i biffen og tænkt over hvorfra jeg kendte ham....

Kåre
- der nok surfer lidt videre næste gang, frem for at lade utolmodigheden
sejre.....

Fra : Martin M.

Dato : 03-06-02 00:01

Kåre Weng Madsen wrote.

> [...]
> kendte ham/havde set ham før... Åh hvilken forløsning at have siddet i 2
> timer i biffen og tænkt over hvorfra jeg kendte ham....

Jep, han spiller Eddie, der, som du selv skriver, er totalt skudt i låget.

Han har desuden også en birolle som en af soldaterne under Tom Hanks'
ledelse i Saving Private Ryan.

--
Mvh. Martin Møller
"Well spank my ass and call me "Charlie", it looks like we have two A+