iMac låst fast efter pilleri i Multiple Us~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-06-02 21:43

Per Madsen fra Oense har pillet i forbindelse med sit NetPresenz
eksperiment og har i den forbindelse fået pillet i subject. Nu starter
iMac'en op og beder om password og login, som han selvfølgelig ikke kan
huske........

Er der en work around.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-06-02 21:46

In article <1fd69lf.1gb1zo1ws3if4N%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> og har i den forbindelse fået pillet i subject.

Har han pillet i pilleriet?

> Er der en work around.

Shift-tasten, alternativt en CD med OS på, og derefter fjerne relevante
indstillinger.

Fra : sunsite

Dato : 02-06-02 21:49

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen Jesper )
> http://www.gylling.net/
>
> ftp://80.197.181.14/ - in action from 9 am - 0.30 am

Mocosx installer cd kan under opstart resette passwords - det er en option i
filemenuen.

Mvh
Michael Horn

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-06-02 21:53

> [...]

> eksperiment og har i den forbindelse fået pillet i subject. Nu starter
> iMac'en op og beder om password og login, som han selvfølgelig ikke kan

Mac OS 9?

ja - han skal boote fra en anden disk (eks sin CD) og slette en enkelt
fil.

Jeg har just nuke'et Mac OS 9, så jeg kan ikke identificere hvilken fil
der skal slettes fra Preferences/indstillinger. Post med en liste over
filer i preferences, så kan jeg hitte den til dig (jer).

Fra : Per Madsen

Dato : 02-06-02 22:52

> [...]
> eksperiment og har i den forbindelse fået pillet i subject. Nu starter
> iMac'en op og beder om password og login, som han selvfølgelig ikke kan

Så lykkedes det at finde adgangskoden.... (pyha, sved på panden!!). Fik
pillet lidt for meget...
Og tak for hjælpen Jesper
--
Mvh. Per Madsen