Hvor køber jeg oktanbooster?
Fra : Glavind

Dato : 02-06-02 20:42

Hej Gruppe.
Min BSA Lightning fra 1966 har tændingsbanken og jeg har fået anbefalet at
prøve oktanbooster, men hvor kan det købes?
M.v.h
Glavind
BSA A65 Lightning

Fra : Gundersen

Dato : 02-06-02 20:59

Hejsa

www.STC-tuning.dk

eller en Mc forhandler....

Mvh Emil
--
www.Scooterzone.dk
Suzuki GSF 400 Bandit

Fra : Henrik Damgaard

Dato : 02-06-02 21:03

Hej Glavind

Jeg ved ikke om skidtet virker, men jeg har lige fået en reklame fra T.
Hansen, et postordrefirma ind af døren. Og de sælger noget der hedder sådan.

Link: http://www.thansen.dk/

Prøv dem, de har det sikkert på deres hjemmeside.

Mvh. Henrik damgaard

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 02-06-02 22:43

Hej

Du må lige skrive om det virker for jeg har også en maskine af ældre dato
jeg ikke køre så tit på men den har sammen problem.

Mvh Søren

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 03-06-02 08:04

"Glavind" <Glavind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe.

Mjallo...

> Min BSA Lightning fra 1966 har tændingsbanken og jeg har fået anbefalet at
> prøve oktanbooster, men hvor kan det købes?

Hmm, de tankstationer, der ikke føre 98 oktan mere, de plejer at have det på
hylderne... Meeen er det ikke med 95 oktan eller 96 at den tændingsbanker???
Der er jo stadig nogen tankstationer der lagerføre oktan98 ..

> M.v.h
> Glavind
> BSA A65 Lightning

Mvh Tommy Fer
Suzuki GSXR250
og Gixxer på 4 poter

Fra : Glavind

Dato : 03-06-02 20:53

> [...]

tændingsbanker???
> Der er jo stadig nogen tankstationer der lagerføre oktan98 ..

her er en oversigt de tankstationer som sælger oktan 98.
http://www.oil-forum.dk/ofr/index.htm

Fra : Søren Dahl

Dato : 05-06-02 07:10

On Mon, 3 Jun 2002 09:04:23 +0200, " -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> wrote:

>"Glavind" <Glavind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
>Mjallo...

HAHAHA - Der er nok nogen som har set Simpson :)))

- Søren
- TransAlp (som ser Simpson når TransAlpen ikke kører)