MC kørekort i USA
Fra : Jannik Mariager

Dato : 02-06-02 20:15

Hejsa

Der er vist noget med at hvis man skal tage kørekort i USA skal man have
været der i x antal mdr FØR det er gyldig her i DK, hvordan er det lige det
er?

JAnnik

Fra : Henning

Dato : 02-06-02 20:39

On Sun, 2 Jun 2002 21:15:09 +0200, "Jannik Mariager"
<jannikm@get2net.dk> wrote:

> [...]
>været der i x antal mdr FØR det er gyldig her i DK, hvordan er det lige det

Under alle omstændigheder skal du op til køreprøve herhjemme, før du
kan få det konverteret.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : KGB

Dato : 02-06-02 21:07

"Henning" <newsmail@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Under alle omstændigheder skal du op til køreprøve herhjemme, før du
> kan få det konverteret.

Den har jeg dog aldrig hørt før, og jeg kender trods alt en del der har fået
konverteret deres kørekort, så derpå følgende spørgsmål:
Hjemmel??

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 02-06-02 22:02

On Sun, 2 Jun 2002 21:15:09 +0200,
> [...]
> været der i x antal mdr FØR det er gyldig her i DK, hvordan er det lige det

Jeps. 6 mdr. Ellers skal du til omprøve herhjemme.

--
Povl H. Pedersen -
Use 2 letters from first+last name to form username@home.terminal.dk