T65 spil
Fra : Claus

Dato : 02-06-02 19:43

Hej

I manualen til min T65 omtales 4 spil.
Jeg har kun 3 ?
er det noget med software versionen ?
Den er lige købt fredag.

mvh Claus

Fra : ZoFOng

Dato : 02-06-02 21:48

hvis du kun har 3 spil...
så skal du være glad.. for så har du den nyeste SW.
spillet var hvis ´hellerikke noget at råbe hurra for...

Fra : Hov-Hov

Dato : 02-06-02 22:34

> hvis du kun har 3 spil...
> så skal du være glad.. for så har du den nyeste SW.
> spillet var hvis ´hellerikke noget at råbe hurra for...

Ah nyeste og nyeste....jeg har også selv kun 3 spil (har altså ikke spillet
"Game") og min SW er R4A007 selvom jeg købte den for bare 10 dage siden. Den
nyeste SW er R4A010... I øvrigt er der nogen der ved hvordan man får
opdateret sin Ericsson fon??

Johnny
www.hov-hov.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 02-06-02 22:51

"Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote in message
> [...]
Den
> nyeste SW er R4A010... I øvrigt er der nogen der ved hvordan man får

Jeg har fået det gjort hos, øh... hvad hedder de nu... noget grimt :)
Hovedbanegården i København. Ericsson har også en temmelig gammel liste af
forhandlere med servicepoint under support.

Hvad er der nyt i R4A010?

Carsten Sørensen

Fra : Hov-Hov

Dato : 03-06-02 22:33

> Jeg har fået det gjort hos, øh... hvad hedder de nu... noget grimt :)
> Hovedbanegården i København. Ericsson har også en temmelig gammel liste af
> forhandlere med servicepoint under support.

Koster det noget??

> Hvad er der nyt i R4A010?

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide...

Johnny

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 03-06-02 22:56

> Koster det noget??

Hvis din tlf er under garanti og du har et problem med den som din udbyders
kundeservice nu mener en opdatering vil afhjælpe, så nej. Jeg ved ikke hvad
de ellers skal have for det.

Om du vil stikke en lille hvid løgn om et fiktivt problem, må være op til
din samvittighed :)

Carsten Sørensen