Meget mystisk
Fra : Morten Jensen

Dato : 02-06-02 14:23

Jeg har lige købt et datakabel fra thansen.dk som jeg sætter til og tænder
telefonen. Pludselig siger den "Tilbehør understøttes ikke".
Er det mig der gør noget forkert eller er det Thansen der har givet mig et
forkert kabel?

Det er møg irreterende da de reklamerer for det i deres Net-butik og jeg kan
ikke finde nogen hjælp til det noget sted på nettet..

MVH Morten

Fra : Morten Jensen

Dato : 02-06-02 14:24

PS: Det er en Nokia 6510 v. 03.35

Fra : Jesper KA

Dato : 02-06-02 15:15

"Morten Jensen" <Mortenbj@image.dk> wrote in message
> [...]
kan
> ikke finde nogen hjælp til det noget sted på nettet..

Jeg tror ikke 6510 understøtter datakabel .. på nokias site er der ikke
opført et over lister af tilbehør og findes det ikke originalt tror jeg
heller
THansen kan sælge et uoriginalt ( de gør vist mest i uoriginalt udstyr )

se evt. http://www.nokia.com/phones/6510/accessories.html

Regards ...