Sende e-mail til mobil...
Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-06-02 13:51

Hej

Hvordan gøres dette nemmest: hvordan sender man en e-mail til en
mobil-telefon i disse dage ?

Man ved jo ikke hvor de forskellige telefoner hører til mere, om det er
TeleDK - Sonofon - Telmore osv. ?

Tak
/C.T.

Fra : Fischer

Dato : 02-06-02 14:46

> Hvordan gøres dette nemmest: hvordan sender man en e-mail til
> en mobil-telefon i disse dage ?

Det er meget svært. Send en SMS i stedet.

> Man ved jo ikke hvor de forskellige telefoner hører til mere, om
> det er TeleDK - Sonofon - Telmore osv. ?

Nej, og TDC (og dermed Telmore) har lukket for E-mail -> SMS, så her kan det
slet ikke lade sig gøre.
Sonofon har truet med at gøre det samme.

*Fischer

Fra : Christopher Tracy

Dato : 02-06-02 19:37

*** post for FREE via your newsreader at post.newsfeed.com ***

Hej

> Nej, og TDC (og dermed Telmore) har lukket for E-mail -> SMS, så her kan
det
> slet ikke lade sig gøre.
> Sonofon har truet med at gøre det samme.

Så kan jeg da kun sige... ØV ØV ØV ØV !!!!

/C.T.

http://www.newsfeed.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== 100,000 Groups! - 19 Servers! - Unlimited Download! =-----

Fra : Asboe

Dato : 02-06-02 22:09

Fischer skrev i meddelelsen:
<FmpK8.31$d35.1022@news.get2net.dk>

>Nej, og TDC (og dermed Telmore) har lukket for E-mail -> SMS, så her kan det
>slet ikke lade sig gøre.

Jeg har gjort det med TDC's Besked-robot: www.besked-robot.dk. Jeg har
Telmore til mobiltelefoni og TDC fastnet med beskedservise. Jeg
modtager en SMS, som i "gamle dage", når der er mails.

--
Hilsen Asboe