Seneste software version i Ascom Avena 233~
Fra : Alex Tiedemann

Dato : 02-06-02 13:17

Hejsa,

Ved nogen af jer, hvad de seneste sofwareversioner er i henholdsvis
håndsæt og base på Ascom Avena 233 Plus ?

Grunden til jeg spørger er, at hvis jeg har nogle beskeder liggende på
telefonsvaren, fra personer som ikke har skjult nummer, vises nummeret
(el. navnet i telefonbogen) fra den sidste af de personer til at stå
på næste besked, som bliver indtalt, hvis personen der indtaler
beskeden har skjult nummer.
Fx. hvis Jan K. står som navn ved en indtalt besked, og en anden
person med skjult nummer indtaler en besked efter ham, kommer der til
at stå Jan K. som indtaler af den sidste besked.

Nogen der ved, om den fejl er rettet i en senere version ?

Software v. i håndsættet er: 03.03.00
Software v. i basen er: 02.05.00

--
Mvh.