køb af vægt ?
Fra : Pia Petersen

Dato : 02-06-02 11:11

Hej

Er der nogle som ved, om / hvor man kan købe en vægt som kan veje _mere_
end 130 / 150 kg ? Lægens vægt kan selvfølgelig - men jeg ville gerne
have een selv

Hilsen Pia

Fra : katja

Dato : 02-06-02 15:42

Pia Petersen <Miss_secret1@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf9ef3f$0$74241$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er der nogle som ved, om / hvor man kan købe en vægt som kan veje _mere_
> end 130 / 150 kg ? Lægens vægt kan selvfølgelig - men jeg ville gerne

Har lige kigget lidt rundt på nettet, og har umiddelbart ikke kunne finde
nogle vægte der kunne tage mere end 150 kilo! - hvilket egentlig er for
dårligt!

Kan kun sige.. at du må bruge det til en motiovation til at få smidt de
overflødige kilo.. så du kan komme ned under de 150 kilo - eller nøjes med
lægens vægt - trist og uretfærdigt..
'

Katja

som håber du finder en vægt .. eller vupti ryger ned på de 150 kilo som
åbenbart er adgangsgivende for at bruge en alm personvægt!

Fra : Puk

Dato : 02-06-02 17:37

"Pia Petersen" <Miss_secret1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej Pia

> [...]
veje _mere_
> end 130 / 150 kg ? Lægens vægt kan selvfølgelig - men jeg

Jeg kan godt forstå, at du gerne vil have en vægt selv, men
desværre kender jeg ikke nogen vægte, som kan veje mere end de
150 kg. Der skal nok findes nogen, men de er garanteret også
dyre. Det plejer produkter der ligger ud over det som anses for
normalt at gøre.

Jeg ville ventuelt foreslå dig at se om ikke et af apotekerne i
dit område har en vægt ala lægens. Det ved jeg at nogle apoteker
har. Så kan du jo eventuelt lægge turen forbi een gang om ugen.
Det ved jeg at andre gør. Dem jeg kender som gør det, gør det
dog ikke fordi de vejer for meget til en almindelig badevægt. De
gør det fordi de ikke kan styre at have en vægt i hjemmet uden at
stille sig op på den i tide og utide og dermed blive alt for
fokuseret på 100 grams udsving.

Som sagt er det blot en idé, hvis du ikke finder en vægt der kan
klare lidt flere kilo.

Mange hilsner
Puk

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-06-02 19:12

Pia Petersen, for lige at citere noget af det du skrev i
dk.helbred.slank:

> Er der nogle som ved, om / hvor man kan købe en vægt som kan
> veje _mere_ end 130 / 150 kg ? Lægens vægt kan selvfølgelig -
> men jeg ville gerne have een selv

Kender ikke lige så meget til vægte generelt, men kunne du ikke købe
to vægte? Ja det yder åndssvagt, men jeg mener det sgu

Et ben på hver vægt, og så læg tallene sammen. Det er da en måde,
hvis du nu ikke finder en anden løsning.

Det vil jo være en herlig belønning at smide den ene vægt ud når du
når så langt.

Held og lykke.

--
Palle

Fra : Hanne Jensen

Dato : 03-06-02 12:40

DEt koster ca 3500,00 kr for en vægt til 200kg.
I Sundby butikkerne har de en sådan vægt, der kan du jo gå hen og prøve,
altså hvis du bor i Kbh.
Hilsen Hanne

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 03-06-02 14:02

Hej allesammen

Tak for svarene .. 3500 kr vil jeg bestemt ikke ofre på sagen ! Så
hellere bruge lægen ... Trods alt er det jo et spørgsmål om tid før jeg
kan bruge en normal vægt .. Men havde det kunnet gøres for omkring
500 kr eller der omkring havde jeg nok gjort det alligevel .. for det
ville være rart at se fremskridtet .. men pyt - jeg kan jo mærke det ..

Hilsen Pia

Fra : Sussi

Dato : 03-06-02 18:59

On Mon, 3 Jun 2002 15:02:01 +0200, "Pia Lihme Petersen"
<Pia@Lihme.com> wrote:

> [...]
>500 kr eller der omkring havde jeg nok gjort det alligevel .. for det
>ville være rart at se fremskridtet .. men pyt - jeg kan jo mærke det ..

Hej Pia

I mit lokale træningscenter (Form & Fitness) står der en vægt alle kan
benytte, og den er magen til den, som læger har. Der kan du så blive
vejet, og det er jo meget rart, når der sker fremskridt - det kan jo
være svært at få tider hos lægen, kun for at blive vejet. I
træningscenteret kan du selv bestemme hvornår, og er ikke afhængig af
andre.
Pøj pøj med det.
Bedste hilsner

Sussi

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)

Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 03-06-02 20:40

Hvis nu man skal have en god alm. vægt og køkkenvægt, som er præcis, stabil,
digital og god. Har i nogen forslag? Den alm. vægt skal kunne klare 130 kg

Hilsen

Peter

Fra : Ninett Green

Dato : 03-06-02 21:40
Fra : John Doe

Dato : 06-06-02 16:49

Jeg har en OBH type 6210. Sådan en med et evighedsbatteri. Den kan iflg.
specifikationerne veje op til 150 kg, men desværre kan jeg konstatere at den
godt kan veje mere !!!! Min vægt er desværre eksploderet i opafgående
kurve og har toppet på 157 kg. Heldigvis går det den rigtige vej nu Har
iøvrigt stød på både læger og fitnesscentre der kun vejer op til 150.....

/ Christian

Fra : Wicky

Dato : 21-06-02 08:48

Hejsa

Bliv du ved med at bruge din læges vægt det er den du har været vanttil og
den du skal rette dig efter der er ikke noget værre en at have en vægt der
siger et og lægens noget andet