Hvem har lavet denne sang??
Fra : moebius25

Dato : 02-06-02 09:26

Hej allesammen.

Når der på TV3 bliver vist SAS-ligaen (fodbold), starter programmet med
en rigtig gode "tekno/dance" sang som jeg mare må have!!! Mit problem er
bare lige det at jeg ikke aner hvem der har lavet den...kan nogle hjælpe
mig?

Mvh Morten Møbius

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars B.

Dato : 02-06-02 11:02

In article <ZykK8.36625$4f4.1238972@news000.worldonline.dk>,
moebius25.news@kandu.dk says...
> [...]
> en rigtig gode "tekno/dance" sang som jeg mare må have!!! Mit problem er
> bare lige det at jeg ikke aner hvem der har lavet den...kan nogle hjælpe

Prøv evt at kontakte Tv3

--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Frøns

Dato : 02-06-02 13:10

Uden at vide det med sikkerhed kunne jeg forestille mig at det er Safri
Duo....

Fra : Kasper Aae

Dato : 02-06-02 14:11

On Sun, 02 Jun 2002 08:25:32 GMT, "moebius25"
<moebius25.news@kandu.dk> wrote:

> [...]
>en rigtig gode "tekno/dance" sang som jeg mare må have!!! Mit problem er
>bare lige det at jeg ikke aner hvem der har lavet den...kan nogle hjælpe

Det er højst sandsynligt Future Breeze remixet af Safri Duo's "Baya
Baya".

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : Kim Petersen

Dato : 02-06-02 17:56

> Det er højst sandsynligt Future Breeze remixet af Safri Duo's "Baya
> Baya".

Det mener jeg også. Kan bl.a. findes på Ministry of Sound's Clubbers Guide
to 2002, Future Trance vol. 18 og selvfølgelig Safri Duo's remix-udgave af
Episode 2.

Fra : B. Dam

Dato : 02-06-02 22:29

> Det mener jeg også. Kan bl.a. findes på Ministry of Sound's Clubbers
> Guide to 2002, Future Trance vol. 18 og selvfølgelig Safri Duo's remix-

Det _er_ den.