Grydestegt roastbeef?
Fra : cloe

Dato : 02-06-02 08:28

Ved godt det har stået i en tråd før her i gruppen, altså hvordan man steger
en roastbeef i gryde, hvor længe osv. men desværre har jeg ikke gemt
opskriften, så kan nogen her fortælle mig hvor lang tid den skal have
hurtigst muligt? Sidst jeg prøvede en opskrift herfra, blev stegen perfekt
simpelthen.

cloe

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 02-06-02 09:45

Cloë skrev:

> kan nogen her fortælle mig hvor lang tid den skal have
> hurtigst muligt?

Se fx Renates indlæg:

   <http://groups.google.com/groups?selm=3b6572fb%240%243262%24edfadb0f%40dspool01.news.tele.dk>
   <http://makeashorterlink.com/?Y1D332AF>
   <http://tinyurl.com/aaq>

// Klaus

Fra : mcloud

Dato : 02-06-02 10:42

"cloe" skrev d. 02-06-02 08:28 dette indlæg :
> [...]
> opskriften, så kan nogen her fortælle mig hvor lang tid den skal have
> hurtigst muligt? Sidst jeg prøvede en opskrift herfra, blev stegen

Hej cloe
du skal koge din roastbeef i ca 20 minutter pr kg kød.
derefter bruner og krydrer du stegen godt på alle sider ,så har du den
perfekte steg .
mvh mcloud

http://www.kandu.dk/

Fra : cloe

Dato : 02-06-02 15:52

Tak for hjælpen, så kan man lave den lidt i forvejen og så bare ligge den
under noget stanniol, ikke pakke den ind så vidt jeg husker, for ellers
steger den jo bare videre, det håber jeg at jeg har ret i.

Fra : mcloud

Dato : 02-06-02 17:45

"cloe" skrev d. 02-06-02 15:52 dette indlæg :
> [...]
ellers
> steger den jo bare videre, det håber jeg at jeg har ret i.

du har ikke helt ret ,ved at dække roastbeefen til ,den skal ikke pakkes
ind, holder stegen på varmen og saft og kraft og der ved bliver din steg
saftig varm og lækker
hilsen mcloud

http://www.kandu.dk/