Dankort / Postordrefirma
Fra : Jens Nielsen

Dato : 09-02-01 15:17

Hej med jer,

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det kan blive muligt for et mindre
postordrefirma at modtage betalinger via Dankort.

Hvor skal man tilmelde sig og hvilket udstyr er nødvendigt?

Hvad koster det?

Håber at der er nogen der kan svare på dette.

mvh
Jens

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-02-01 19:46

In <960u57$c83$1@news.inet.tele.dk>, on 02/09/2001
at 03:17 PM, "Jens Nielsen" <jni@post.dk> said:

>Hej med jer,

>Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det kan blive muligt for et mindre
>postordrefirma at modtage betalinger via Dankort.

Ja, lidt....

>Hvor skal man tilmelde sig og hvilket udstyr er nødvendigt?

Du skal dels tilmelde dig hos PBS.
PBS har givet en godkendelse til nogle internetudbudere (webhoteller) som har
udviklet eller købt noget specielt software.

>Hvad koster det?

Priserne - og en hel masse andet - ses på www.betaling.dk ... tror jeg nok den
hedder. Hvis ikke, så er www.pbs.en rimelig sikker indgang til det hele.

/Knud

Fra : Timo Jensen

Dato : 10-02-01 04:00

"Jens Nielsen" <jni@post.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det kan blive muligt for et
mindre
> postordrefirma at modtage betalinger via Dankort.
Traditionel postordre?
Eller E-handel?

> Hvor skal man tilmelde sig og hvilket udstyr er nødvendigt?
Kommer an på.
E-handel: www.betaling.dk eller www.pbs.dk
Kan iøvrigt anbefale www.freeway.dk der tilbyder gratis transaktionsserver,
hvis man køber deres butik (engangsbeløb)

Traditionel postordre: Henvend dig i din bank, de laver indløsningsaftalen
for dig.

> Hvad koster det?
Kommer an på hvad du søger, sådan lidt mere specifikt.

--
Timo Jensen

Fra : Jens Nielsen

Dato : 12-02-01 11:46

Det drejer sig både om traditionel postordre samt e-handel, men primært den
traditionelle del.

mvh
jens

Fra : IJ Gruppen

Dato : 03-03-01 22:16

Så er der noget med at du skal købe en særlig tele-terminal til nogle
tusinde, hvor du kan indtaste kortnumrene. Det står vist på pbs.dk

Mvh
Thomas

Jens Nielsen <jni@post.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:968euf$g6c$1@news.inet.tele.dk...