Nokia 6210 - manglende net
Fra : Camilla

Dato : 01-06-02 22:45

Hvor finder jeg ny firmware til min Nokia 6210 ? Jeg har kabel !
Nettet falder hele tiden ud

Fra : Christian Vad Peders~

Dato : 02-06-02 21:19

> Hvor finder jeg ny firmware til min Nokia 6210 ? Jeg har kabel !

Du kan ikke selv opdatere firmwaren på en 6210 - dette kræver specielt
udstyr.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 03-06-02 00:13

"Christian Vad Pedersen" <cvp@mail.dk> wrote in message

> Du kan ikke selv opdatere firmwaren på en 6210 - dette kræver specielt
> udstyr.

Ned til en nokiaforhandler, han kan gøre det mens du venter.

Hilsen: Steven

Fra : Camilla

Dato : 03-06-02 08:48

Tak skal I have !!!
De vil bare hos en Nokia-forhandler have mobilen ind til "eftersyn"
for at konstaterer at det virkelig er firmwaren det er galt med, pris
250,-
Opdatering koster så 250,- oveni igen...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-06-02 17:28

"Camilla" <hylle@sol.dk> wrote in message
> [...]
> 250,-
> Opdatering koster så 250,- oveni igen...

Hvis det er et Nokia Service center kan (og skal de egentlig ikke også?)
gøre det mens du venter. Hvis du har udfyldt papirerne vedr Club Nokia skal
butikken give dig en midlertidig tlf hvis den vitterlig skal sendes ind.
Er den indenfor garenti? - hvis det er tilfældet er en opdatering gratis
(såfremt den er det vil jeg kraftigt anbefale at ringe til Nokia og få dem
til at råbe den pågældende forhanler op.)

/Dennis