Hvor finder man olie tønder?
Fra : Sidse

Dato : 01-06-02 20:32

Jeg skal bruge en olietønde til at lave en grill af.
Hvor får jeg fat i sådan nogle på Stevns eller i nærheden?

Venlig hilsen
Sidse

Fra : All@din

Dato : 01-06-02 23:06

Prøv en bondemand, maskinværksted, mekaniker eller lign.

<3cf92172$0$78753$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : N/A

Dato : 02-06-02 06:53

Fra : Morten Guldager

Dato : 02-06-02 06:53

In article <YUdK8.105$kf4.3197@news.get2net.dk>, René Jørgensen wrote:

> Finder en der har fået en "Peberkværn" i hadegave.

Jo, men hvordan får du betonen ud af den uden at tønderne ødelægges?

> De fleste vil meget gerne af med den igen - taler af erfaring

Ja, det vil jeg tro. Træls ting at have stående i sin indkørsel.

/Morten

Fra : M@rk

Dato : 02-06-02 21:03

Sun, 02 Jun 2002 05:52:51 GMT, berigede spamtrap@mogul.dk (Morten
Guldager) dk.fritid.hus-og-have med:

>Ja, det vil jeg tro. Træls ting at have stående i sin indkørsel.

........ eller på sin altan på 3. sal )

/Mark
- som er glad for, at det ikke var mig der boede i lejligheden )

Fra : S. B. [8000]

Dato : 03-06-02 21:14

> /Mark
> - som er glad for, at det ikke var mig der boede i lejligheden )

Hej Mark
Hvordan går det med mine chilifrø og din kommende weber grill

/Søren

Fra : M@rk

Dato : 03-06-02 22:00

Mon, 3 Jun 2002 22:14:13 +0200, berigede "S. B. [8000]"
<sfb(slettes)@privat.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvordan går det med mine chilifrø og din kommende weber grill

Dårligt og ringe

Min dårlige samvittighed plager mig lidt - men jeg har simpelthen
været hængt op, som jeg ved ikke hvad - okay, jeg ved det godt, det er
et spørgsmål om, at prioritering ............. så jeg prøver lige, at
prioritere lidt anderledes i løbet af de nærmeste dage!

Angående weber-grillen, det har vi desværre nok ikke råd til - så det
bliver nok en billig-weber-wannabe-grill, som vi så kan "lege" med
indtil jeg får bygget havegrillen/pejsen ...........

Until then ........

/Mark