Bistand før værnepligt
Fra : Ulrik Sarp Hansen

Dato : 01-06-02 19:50

Hej Gruppe

Jeg er pt. i gang med min værnepligt. Jeg var ude at rejse før denne og kom
hjem i slutningen af januar. Jeg var indkaldt til den 4. marts. I den
mellemliggende februar tog jeg noget fritidsarbejde for at tjene nogle
penge, men nu har jeg hørt at det havde jeg egentlig ikke behøvedes at gøre.
Der skulle efter sigende være en lov om at man i måneden før sin værnepligt
kan modtage bistand uden at blive sendt i aktivering. Er det rigtigt?

Jeg har selv prøvet at lede på nettet, men det er svært at finde lovtekst
(synes jeg). Er der et sted på nettet hvor hele den danske lov ligger?

På forhånd tak for svar.

Med venlig hilsen
Ulrik

Fra : "Morten Bjergstrøm"