Hvad er bedst? Nupo eller Nutrilett
Fra : RB

Dato : 01-06-02 19:33

Hej
Jeg vil måske prøve et kur produkt, men jeg ved ikke om det skal være Nupo
eller Nutrilett.
nogle der har erfaring med dem, så vil jeg meget gerne hører fra jer.
M.v.h
rafik

Fra : Rosa

Dato : 01-06-02 21:14

Hej

Nupo ligger som nr 1 på listen med pulver!
men jeg ved det ikke da jeg ikke har prøvet det!

Rosan!

Fra : Dorte Sahl

Dato : 02-06-02 19:00

> [...]
Nupo
> eller Nutrilett.
> nogle der har erfaring med dem, så vil jeg meget gerne hører fra jer.

Hej

Siden januar har jeg tabt 11 kg ved kostomlægning, men har slåsset med de
sidste kg. i 1½ måned uden at der rigtig skete noget. Jeg er derfor gået
igang med en gang pulver for at tabe de sidste 3 kg.
Nupo er meget "pulveragtig" og grynet i konsistensen. Med jordbærsmagen er
det også med at lukke øjnene, holde sig for næsen og så bare ned med det.
Jeg købte derefter Nutrilett og jeg synes både smag og konsistens er bedre.
Brug evt en stavblender til at mikse med - det bliver bedre end hvis du
ryster det sammen.
En fordel ved Nupo er at der er champignon + asparagessuppe - det er faktisk
helt ok som aftensmad. Så nu gør jeg dette at jeg bruger Nutrilett om dagen
og så Nupo-aspargessuppe om aftenen. Sommetider putter jeg lidt kogte bønner
i suppen eller lidt kogt pasta, så er det faktisk rigtig godt.

Håber det kan bruges

Knuzz og held og lykke Dorte

Fra : katja

Dato : 02-06-02 21:31

> [...]
bønner
> i suppen eller lidt kogt pasta, så er det faktisk rigtig godt.

Jeg sidder så lige og tænker på.. om du eventuelt kan slynge prisniveauet ud
for nutrilett - er det det samme som nupo eller ?

katja

Fra : Dorte Sahl

Dato : 03-06-02 12:18

> Jeg sidder så lige og tænker på.. om du eventuelt kan slynge prisniveauet
ud
> for nutrilett - er det det samme som nupo eller ?
>
> katja

Hej Katja - ja det kan jeg da *G*
Nurtilett indeholder 15 pulvere til 149 kr og Nupo 10 poser til 89 (tror
jeg). Begge priser fra Bilka.
Dorte