Sommerferie til sydeuropa, rejsemakker m/k~
Fra : Kenneth T

Dato : 01-06-02 19:28

Hejsa

Min vanlige rejsemakker har meldt fra i år, han er desværre blevet
arbejdsramt, derfor står jeg uden nogle at følges med på sommerferie i år.
Det er nu en gang også sjovt at have nogle at tale dansk med, samt snakke
lidt om dage der gik, om aftnen, evt over en lokal øl. Og rart at følges med
andre på MC, så er der jo nogen til at holde lidt øje med om man skulle
finde på at køre af vejen.

Jeg holder ferie i uge 29+30, dvs fra Fredag den 12/7 til Søndag den 28/7.

Det ligger ikke fast hvorhen jeg skal (her kan du/i jo hjælpe), men jeg vil
gerne til den sydlige del af europa, der hvor solen & de snoede veje er
f.eks:
Alperne (Øst-Østrig, Nord-Italien, Sweitz, Syd-øst-Frankrig)
Pyrenæerne (På grænsen mellem Frankrig & Spanien)
En tur til Garda-søen?
En tur til Monaco (har jeg altid gerne villet se)
Evt: Længerne ned i Italien eller Spanien.

Jeg er klar over at man ikke kan nå og se hele Europa på 2 uger, men noget
skal selvfølgelig også skæres væk!

Hvis nogle evt. gider mødes et sted undervejs, kunne det jo også være sjovt.

--
Venligst
Kenneth T