Mere beskyttelse...
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 01-06-02 18:54

Hej,

Så fik jeg i dag købt min første MC-jakke. Valget faldt på en Dainese alm.
sort klassisk jakke købt hos MP Motorcykler i Odense til 1998,-. Dertil et
indlæg til ryggen til 298,-

Nu må jeg også ud at lede efter et par bukser. Hvad skal man være opmærksom
på der? De skal være sorte, og passe til jakken. Fås det billigere end
998,-? Hvilke beskyttelses indlæg er der i bukser, kun knæ, eller hvad?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Peter J

Dato : 01-06-02 20:29

Rasmus Nielsen <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en
> [...]
> på der? De skal være sorte, og passe til jakken. Fås det billigere end
> 998,-? Hvilke beskyttelses indlæg er der i bukser, kun knæ, eller hvad?

Du skal vel også have beskyttelse i hofterne !
Jeg tror ikke du skal regne med priser under 1k kr. men du kan jo være
heldig
Jeg kender ikke Dainese modellerne, men hvis du køber bukser i sammen model,
kan det så ikke lynes sammen til en heldragt ?

Peter
CBR 1k med BC 800

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 02-06-02 20:33

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på der? De skal være sorte, og passe til jakken. Fås det billigere end
> 998,-? Hvilke beskyttelses indlæg er der i bukser, kun knæ, eller hvad?

Husk at købe dig en rygbeskytter!! I den forbindelse så har Søren Lindholt
nogle rigtig gode UFO, rugbeskytter til 520,- Dkr ( Billigt!! )

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 02-06-02 20:54

> Husk at købe dig en rygbeskytter!! I den forbindelse så har Søren Lindholt
> nogle rigtig gode UFO, rugbeskytter til 520,- Dkr ( Billigt!! )

Som der skrevet står købte jeg en rygbeskytter til at lægge ind bag i
jakken...

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Per M. Pedersen

Dato : 03-06-02 13:59

Lindholt

> Som der skrevet står købte jeg en rygbeskytter til at lægge ind bag i
> [...]

Sorry, den glippede jeg. Hvad er den rygbeskytter lavet af, og hvor godt
sidder den fast. Jeg tænker her på at hvis den sidder fasti jakken og jakken
er lidt løssiddende har den en ringe effekt i forhold til en rygbeskytter
med skulderstropper og mavebælte. Jakken med rygbeskytteren kan i tilfælde
at styrt nemt blive flyttet et uheldigt sted hen og så har den ikke længere
virkning som en rygbeskytter.

--
Med Venlig Hilsen
Per Milborg Pedersen...som ved hvad der sker/kan ske når man utilsigtet