Ønsker hus på Mallorca uge 36
Fra : Bakke

Dato : 01-06-02 18:43

Har nogen her tilfældigvis viden om et ledigt hus - ikke lejlighed - for to
personer i uge 36 2002 ?
Jo fredeligere og mere afsides, jo bedre.
Jeg kender øen ud og ind gennem mere end 30 år, og jeg er kun interesseret i
ægte "fincas" eller måske autentiske byhuse. Ikke nyopførte huse.
Der er flere danskere, som annoncerer på nettet, men jeg har desværre ikke
fået svar fra en eneste af dem på mine forespørgsler.

Mvh

Bo K

Fra : Bakke

Dato : 01-06-02 18:44