Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot A40 er det et godt køb?
Fra : Finn Jørgensen

Dato : 01-06-02 18:38

Skal kunne printe bilder ud i 10X15

Jeg kerner Canon Powershot S10.
Hvad er forskellige på de to?

Fra : Jan Hjelvang

Dato : 01-06-02 19:08

Jeg er meget tilfreds med mit (nye) Canon a40
Se evt. anmeldelser her...
http://www.dcresource.com/reviews/cameraList.php3?search=1&manSearch=All&res
Search=All&storageSearch=All&batterySearch=All&submitButtonName=Go!

Fra : Anders Bystrup

Dato : 02-06-02 07:30

> Jeg er meget tilfreds med mit (nye) Canon a40
> Se evt. anmeldelser her...

Det samme her - jeg har dog aldrig prøvet at printe nogle billeder ud, hvad
skal man bruge papirkopier til

Anders

Fra : jera

Dato : 03-06-02 23:13

"Finn Jørgensen" <finn.tj@get2net.dk> wrote in message
> Skal kunne printe bilder ud i 10X15

Jeg havde samme kriterie. På nettet fandt jeg en anmeldelse af kameraet med
nogle testbilleder. Et par stykker af disse sendte jeg så til "fremkaldelse"
hos Japan Photo. Billederne i 10x15 var absolut fine og et billede i 15x20
var også fuldt ud acceptabelt. Du kan jo evt. selv prøve.

Jesper