GTA3 - Problem
Fra : InterCeptor

Dato : 01-06-02 13:47

Hjælp - Hjælp - Hjælp!!!

Når jeg spiller GTA3 er der kun gule felter i min menu. Så kigger man i
readme filen der siger at man skal hente den der opdatering.
Men den virker jo kun til det engelske Windows XP og ikke i mit danske
Windows XP.
Hvad gør jeg nu??

MVH
CØJ

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 01-06-02 15:16

Den opdatering, som jeg installere er muligvis engelsk, men ikke desto
mindre virker den. Jeg havde nemlig det samme problem som dig. Nedenstående
har jeg skrevet linket på update som løste mit problem:
http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/DA/Q306676
_WXP_SP1_x86_DAN.exe

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 01-06-02 15:21

Beklager problemerne. Jeg har sendt to meddelser, hvor begge laver en fejl i
linket. Jeg har smidt en .txt fil i dk.binaer, hvor du kan finde det
korrekte link