PC og Ericsson T68i?
Fra : Kent Christensen

Dato : 01-06-02 13:37

Hej

Jeg har lige købt mig en T68i, men min computer er nok lidt
for gammel/primitiv til, at jeg kan drage den fulde nytte af
forbindelsen meller computer og telefon. På den anden side,
har jeg ikke brug for synkronisering af kalender eller noget, meeen.....

Jeg vil meget gerne kunne sende et billede fra min PC til telefonen!!
På den måde kan jeg få et billede af en person til at komme op
på skærmen i telefonen, når personen ringer til mig. Hvordan
gør jeg nemmest/billigst det? Skal jeg have fat i et kabel (pris?),
eller kan et billede evt. vedhæftes en email? .

Jeg har forresten hørt, at man et sted på nettet kan købe en
form for gennemsigtig "film" eller plastik til sætte over displayet på
T68i'eren for derved at gøre den mindre modtagelig overfor ridser.
Kender du noget til det?

Min computer er en 300 Mhz med Windows 95 installeret (intet USB).

Vh
Kent

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 01-06-02 15:11

"Kent Christensen" <Jacko@pc.dk> wrote in message
> [...]
> har jeg ikke brug for synkronisering af kalender eller noget, meeen.....
>
> Jeg vil meget gerne kunne sende et billede fra min PC til telefonen!!

Her kan du uploade billedet fra din pc:
http://esato.com/logos/colour/users/login.php

og derefter kan du så wap'e dig frem til billedet:
http://esato.com/help/favouritehowto.php

100% gratis.

--
Mvh Henrik.

Fra : Brian Fisker

Dato : 01-06-02 21:10

> 100% gratis.

Lige bortset fra wap-taksten

Ellers kan jeg da tilføje, at det virker fint hos esato...

\Mandal

Fra : Christian Vandsø

Dato : 03-06-02 08:18

On Sat, 1 Jun 2002 14:36:39 +0200, "Kent Christensen" <Jacko@pc.dk>
wrote:
>På den måde kan jeg få et billede af en person til at komme op
>på skærmen i telefonen, når personen ringer til mig.

Hvordan kan du det?

/Christian

Fra : Peter Rongsted

Dato : 03-06-02 09:44

Christian Vandsø <christian@fabel.dk> wrote:

> Hvordan kan du det?

Det er en funktion i T68i, som kaldes Picture Phonebook. Man kan
tilknytte et billede (fra Mine Billeder) til en kontakt i telefonbogen.
Det behøver ikke være et billede af personen. Jeg har fx lagt vore
firmalogo ind for mine kollegaer. Når personen ringer, bliver billedet
vist i telefonens display.

Peter

Fra : Christian Vandsø

Dato : 03-06-02 11:51

On Mon, 03 Jun 2002 08:44:21 GMT, rongsted@dontspam.image.dk (Peter
Rongsted) wrote:

>Det er en funktion i T68i, som kaldes Picture Phonebook. Man kan
>tilknytte et billede (fra Mine Billeder) til en kontakt i telefonbogen.

Smooth! Nu må den opdatering da snart komme til Århus så jeg kan
konvertere til 68i :)

/Christian

Fra : Jan Pedersen

Dato : 03-06-02 14:36

> Smooth! Nu må den opdatering da snart komme til Århus så jeg kan
> konvertere til 68i :)

Hørt !!

--
http://www.cuk.dk/
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Kent Christensen

Dato : 03-06-02 15:59

"Peter Rongsted" <rongsted@dontspam.image.dk> skrev i en meddelelse news:3cfb2b77.510330246@212.54.64.134...

> [...]
> Det behøver ikke være et billede af personen. Jeg har fx lagt vore
> firmalogo ind for mine kollegaer. Når personen ringer, bliver billedet

Det er nemlig rigtigt! . Der er virkelig mange smarte/sjove funktioner
i T68i'eren, og det vil vare et stykke tid, før jeg kan dem alle.

Vh
Kent