flight sim kort
Fra : P.Sørensen

Dato : 01-06-02 12:28

Okay, valget står mellem 2 kort: GF3 ti200, eller GF4 ti4200 (any brand).
Sidstnævnte ca. 6-700 kr. dyrere - men når nu det specifikt skal bruges til
Flight Sim 2002 er det ene så bedre end det andet - med de funtioner og
behov, der kendetegner dette - ?
Skal bruges på min søns pc, 800 mhz pent., 512 mb ram, 10 gb hd.
Hvad anbefales til dette formål?
Preben

Fra : Kim

Dato : 03-06-02 17:11

Mht FS2002 kan du ikke få hurtigt nok grafikkort, så valget må
falde ud til fordel for G4 ti4200. Men du skal ha' en processor
som er hurtig nok til at føde kortet.

Mvh, Kim

Fra : P.Sørensen

Dato : 03-06-02 22:08

"Kim" <vækmeddettekimspur@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> Mht FS2002 kan du ikke få hurtigt nok grafikkort, så valget må
> falde ud til fordel for G4 ti4200. Men du skal ha' en processor
> som er hurtig nok til at føde kortet.
>
> Mvh, Kim

Okay, hvad taler vi om dèr? Nuværende er AMD 800 mhz - hvor meget skal man
op på for at 4200 kortet kommer til sin ret?
Psørensen

Fra : M.Kay

Dato : 03-06-02 21:16

I know it's awful, but P.Sørensen wrote to everybody in
dk.edb.hardware.grafikkort saying:

> [...]
> de funtioner og behov, der kendetegner dette - ?
> Skal bruges på min søns pc, 800 mhz pent., 512 mb ram, 10 gb hd.

well, GF4 ti4200 er nok det du vil have... Selvom GF3 ti200 ganske sikkert
vil gøre dig tilfreds.. begge kort er mægtig hurtige i forhold til
processoren.

HTH,HANDA

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie