Quicken Pro DK
Fra : *** Johnny [2000] **~

Dato : 01-06-02 10:43

jeg søger et program der hedder Quicken Pro DK, da jeg skal starte et lille
firma

har eller kender du en der har det mail en pris

johnny

Fra : Arne Bolen

Dato : 10-06-02 18:22

"*** Johnny [2000] ***" <lowlife@sol.dk> wrote in message
> jeg søger et program der hedder Quicken Pro DK, da jeg skal starte et
lille firma

Quicken Pro DK blev desværre lukket da den danske distributør måtte opgive.
Istedet vil jeg anbefale det danske glimrende program Stone's SummaSummarum
som du finder på:
http://www.summarum.dk

Programmet kan afprøves, før du beslutter dig. Der er ingen tidsbegrænsning,
men du kan højst bogføre 300 poster pr. regnskab. Du kan fortsætte
regnskabet, når programmet er registreret.

Med venlig hilsen
Arne Bolen

--
Træt af infektioner?