Herning - Bornholm billigst
Fra : Jan Troelsen

Dato : 01-06-02 09:46

Herning - Bornholm hvilken rute er billigt. Og hvad koster det . Vi er 2v.
+ 1b. Med bil + 5m. c.vogn i uge 39

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-06-02 20:36

"Jan Troelsen" <jan.t@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Herning - Bornholm hvilken rute er billigt. Og hvad koster det . Vi er
2v.
> + 1b. Med bil + 5m. c.vogn i uge 39

Jeg ved ikke, om det er billigst direkte til Sverige eller via København,
men en mulighed kan være at booke via "Det lille rejsebureau", som har 2
campingpladser henholdsvis i den nordlige og i den sydlige del af Rønne.
Når man booker via dem (sådan var det for 2 år siden) skulle man tage med
dagfærgen fra København til Rønne og bruge en af deres pladser. Jeg mener,
at vi gav ca. 3.500 kr ialt for 5 personer med bil og campingvogn og en uges
ophold på pladsen.
På daværende tidspunkt svarede det til, hvad vi alene skulle have givet for
at få bil og cv med derover, så opholdet var gratis.
Om det stadig er gældende skal jeg lade være usagt, men jeg mener for nyligt
at have set, at de stadig eksisterer og kører med disse tilbud. Man kan
finde dem på nettet og bestille der.
Men som sagt kan man kun booke på de 2 pladser. Vi prøvede den nordlige, og
den var ganske udemærket.

Kurt

Fra : Janne Madsen

Dato : 04-06-02 21:22

Jan Troelsen <jan.t@pc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf889e1$0$74234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Herning - Bornholm hvilken rute er billigt. Og hvad koster det . Vi er
2v.
> + 1b. Med bil + 5m. c.vogn i uge 39

Hej Jan
Vi bor også i Herning og var på Bornholm for 4 år siden. Jeg ser kun en
mulighed. Fat i telefonen og regnemaskinen.
Jeg synes der er 3 muligheder:
1. Herning - Grenå - Varberg - Ystad - Rønne
2. Herning - begge broer - Ystad - Rønne
3. Herning - Sassnitz (Tyskland) - Rønne
Dengang var den billigste for os over Tyskland til Rønne men der er nogle
gange også mulighed for rabatter hvis man laver nogle kombinationsture. Som
sagt ligger løsningen nok i at ringe rundt til færgeselskaber mv og så regne
ud hvad der er billigst.
En link kan være www.bornholmstrafikken.dk
mvh
lennart