Andet multimedie
bentjuul 3670
ER DE nogen der kender til en MEGET simpel~
Fra : Chokmah

Dato : 01-06-02 01:51

thumbs på så de linker til billeder og man bare kan losse det op på
hjemmesiden uden at tænke ret meget - da man nu ikke har så mange
forudsætninger for at tænke på det område:)?
jeg har photo shop 6 & acdesse 4 - de kan vist begge ?

sagen er at jeg har en stak billeder som skal lægges op hvor man *bare
gør det* hende der normalt gør det for mig er skide dygtigt og har
lavet det rigtigt pænt ..... men det er nogen med en helvedes masse
koder ... hun har ikke tid pt og det skal op nu.....s¨å jeg ved snart
ikke hvad jeg gør ?

MvH
Bo M Mogesen
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Madsen

Dato : 01-06-02 02:19

Chokmah skrev:

> jeg har photo shop 6...

Har du prøvet at kigge på menuen File > Automate > Web Photo Gallery?
Her kan du i den øverste menu (Styles) vælge imellem forskellige
skabeloner.

Når skabelonen er valgt kan du skrive et navn på siden i feltet
'Site Name' og evt. vælge hvilken skrift der skal bruges.
Tilbage er der kun at vælge kilde og destinationsmappe og derefter
OK. Filerne der ender i destinationsmappen smides så op på serveren.
Du er begrænset af hvilke skabeloner Photoshop har til rådighed når
du ikke har mulighed for at redigere i HTML-filen efterfølgende.

> ...& acdesse 4

Her markerer man de billeder man vil have på hjemmesiden og klikker
derefter på Create > HTML. AcdSee har dog ikke så mange muligheder
hvad angår selve udseendet af siden som Photoshop har.

Madsen.

Fra : Chokmah

Dato : 01-06-02 04:37

On Sat, 01 Jun 2002 03:18:30 +0200, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Har du prøvet at kigge på menuen File > Automate > Web Photo Gallery?
>Her kan du i den øverste menu (Styles) vælge imellem forskellige
>skabeloner.

Takker for infoen vil prøver mig frem med photoshop når jeg står
op

MvH
Bo M Mogensen