webhotel og mail hos gammel webhoteludbyde~
Fra : Peter T.

Dato : 31-05-02 22:18

Jeg har haft et domæne hos en webhoteludbyder af laveste fællesnævner for
kvalitet og support i et års tid. Det blev langt om længe afsluttet i
slutningen af marts i år, hvorefter jeg mistede kontakten til mit domæne.
Med andre ord kunne jeg ikke logge mig ind på hverken ft eller mailserver.
Men jeg opdagede, at der stadig var adgang til mit domæne via http og at
man stadig kunne maile til mig, uden at jeg kunne hente mine mails.
I mellemtiden har jeg fået flyttet mit domæne over til en anden
webhoteludbyder og alting har gået fint siden da. Lige indtil iaften, hvor
jeg opdager at pegningen af domænet pludselig er tilbage ved det gamle
webhotel samt at mail pludselig også ender der!? Jeg forstår ingenting!

Anyway!

Udover at jeg skal have fat i nakken på nuværende min webhoteludbyder
imorgen og høre hvad der sker, vil jeg spørge om nogen kan fortælle mig
hvordan jeg står ang. mails der er endt hos det gamle webhotel? Jeg vil jo
gerne have fat i dem, da de er stilet til mig.

x-postet i dk.videnskab.jura og dk.edb.internet.udbydere.webhotel med fut
sat til dk.videnskab.jura, da jeg mener det er den rigtige gruppe for svar.

Ps. Hvis mit indlæg er vist 2 gange, er det fordi der gik ged i en fut og
første indlæg skulle forhåbentligt være cancel'et korrekt.

--
Mvh. Peter T.

Korrekt citering -> <http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>
Gør dig selv en tjeneste; spil Sudden Strike

Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 31-05-02 23:03

"Peter T." <n@d.a> skrev

> hvordan jeg står ang. mails der er endt hos det gamle >webhotel? Jeg vil
jo
> gerne have fat i dem, da de er stilet til mig.

Du kan jo kontakte dem, men hvis du har opsagt dit abb. og du faktisk ikke
har noget med dem, at gøre mere, så kan de jo godt nægte eller tage et
gebyr.

Men det er da flot at de har dig på deres mailserver efter mere end 1 måned

Mvh.
Palle Svendsen

Fra : Peter T.

Dato : 31-05-02 23:41

"Palle Svendsen \(Web-Sale.dk\)" <ps@web-sale.dk> wrote in

> Du kan jo kontakte dem, men hvis du har opsagt dit abb. og du faktisk
> ikke har noget med dem, at gøre mere, så kan de jo godt nægte eller
> tage et gebyr.

Jo tak. Men det er desværre lettere sagt end gjort. Supporten var og er
desværre stadig lig nul.

> Men det er da flot at de har dig på deres mailserver efter mere end 1
> måned

Det siger vel lidt om standarden. :/

Det der blot undrer mig, er at pegningen af domænet er tilbage ved det
gamle webhotel, som tilsyneladende stadig eksisterer. Så når jeg tænker
tilbage på alt det bøvl jeg har oplevet med dette etmandsfirma, så begynder
jeg efterhånden at blive lidt småparanoid over at han kun er ude på at
irritere mig.

Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 01-06-02 10:20

"Peter T." <n@d.a> skrev

> Jo tak. Men det er desværre lettere sagt end gjort. >Supporten var og er
> desværre stadig lig nul.

Tja.. hvis du ikke kan få fat i dem, så er der jo ikke ret meget at gøre,
for de har jo som sådan ikke meget med dig at gøre mere.

> Det siger vel lidt om standarden. :/

Ja måske...

> [...]
begynder
> jeg efterhånden at blive lidt småparanoid over at han >kun er ude på at

Om de kun er ude på at irritere dig, det er svært at sige, men blev dit
domæne flyttet hen til din nye udbyders nameserver? For hvis det så
stadigvæk ligger der, så må fejlen jo skyldes din nye udbyder der har fået
rodet i.

Mvh.
Palle Svendsen