myggeolie
Fra : PIA ENGELBRECHTSEN

Dato : 31-05-02 21:50

Er der nogen der kender et godt produkt til at afskrække myg og "knots"?
Jeg er lige løbet tør for det gode gamle " Jungle oil".
Kan man stadig købe det i Sverige? Hvis ja; hvor? Helst over internettet.

Mvh
HH.

Fra : ST

Dato : 02-06-02 15:22

Jeg er godt tilfreds med Autan Active pumpespray, der fås hos Matas og
Apoteket.
Mvh
Søren T.

Fra : M Sørensen

Dato : 02-06-02 16:09

Husk nu det må kun bruges til at afskrække myggene med !!!! det står der
rent faktisk på flaskerne

--
Med Venlig Hilsen / Digital regards
Martin Sørensen

Fra : AKS

Dato : 06-06-02 19:18

Hei
Mygg trar du gjerne med vanlig myggmiddel, men knott som ofte er meget verre
enn mygg reagerer sjelden på slike midler. Det eneste som etter min erfaring
i en viss grad kan virke mot knott er et kløestillende middel som heter
EURAX fra Novartis. Det kan kanskje kjøpes på apotek i Danmark. Tror det er
avregistrert i Sverige. Du får spørre.
MVH
AKS

"PIA ENGELBRECHTSEN" <vaegt@tdcspace.dk> skrev i melding