Malerklemmen!
Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 31-05-02 20:36

Hej NG

Er der nogen der skal på Malerklemmen på søndag?
(og har i blå sløjfe på sidespejlet?)

--
Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 31-05-02 22:07

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der nogen der skal på Malerklemmen på søndag?
> [...]

Jeg regner med at skulle derned

Kenneth
R1

Fra : Morten Juel

Dato : 31-05-02 22:26

Jeg lodser måske også kawa'en på gaden men lad os nu se, hun går jo ikke
helt rent

Er det ikke kl 12 ??

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 01-06-02 06:57

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.OSTEPOPdk> skrev i en meddelelse
> Jeg lodser måske også kawa'en på gaden men lad os nu se, hun går jo ikke
> helt rent
>
> Er det ikke kl 12 ??

Jo der er klokken 12 nede ved Borup, og med det vejr de har lovet kommer der
sikkert over 100 mc'er...

Alle der har lyst kan møde op, på McDonalds i krydset Københavnsvej/
Ringvejen i Roskilde, klokken 11:00 så kører vi derned af de små snoede

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 31-05-02 23:34

> Er der nogen der skal på Malerklemmen på søndag?> (og har i blå sløjfe på
sidespejlet?)

Hva' sker der der ? (og hvor er det?)
- Og er det hemmeligt eller noget man kan trille med til?

/Mvh
Kristoffer - der med lidt held har fri søndag.

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 01-06-02 08:27

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> wrote in message

> sidespejlet?)
>
> Hva' sker der der ? (og hvor er det?)
> - Og er det hemmeligt eller noget man kan trille med til?
>
> /Mvh
> Kristoffer - der med lidt held har fri søndag.

Det er absolut ikke hemmeligt, og du er velkommen som alle andre
motorcyklister

Den første søndag i måneden samles vi på et lille
madsted/tehus/souvenierbod/whatever i Borup.

Placér dig trafikeret et sted mellem Ringsted og Køge ved 12-tiden, og følg
efter den første gruppe motorcykler du ser

...ellers kør efter Borup, derefter Dyndet, og følg strømmen derfra.

Kenneth
R1

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 01-06-02 08:46

Mjah, jow, tak for informationen, men jeg sidder i århus, så jeg får nok
ikke lige rullet til kbh for en enkelt dag. Men næstegang jeg er i
københavn en weekend eller sådan noget, så vil jeg gerne med.

Venligst
Kristoffer

Fra : Kenneth T

Dato : 01-06-02 09:36

> Mjah, jow, tak for informationen, men jeg sidder i århus, så jeg får nok
> ikke lige rullet til kbh for en enkelt dag. Men næstegang jeg er i
> københavn en weekend eller sådan noget, så vil jeg gerne med.

Jamen, hvis du sidder i Århus så kører du da bare til Truust kro i morgen i
stedet for, det er også MC-samlingssted hver 1.Søndag i måneden.
Truust ligger ca 37km fra Århus, i retning af Viborg, folk plejer at mødes
der kl ca 14:30.

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Morten Nielsen

Dato : 01-06-02 09:55

Hej Hej !

Vi er nogle stykker fra TMC som kommer ihvertfald på søndag :)

Så vi ses dernede!

Mvh
Morten -Xena- Nielsen

Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 01-06-02 13:12

Oh, glimrende - Jeg vil prøve at finde den her truust kro imorgen.

Mvh
Kristoffer

Fra : Kenneth T

Dato : 01-06-02 20:43

> Oh, glimrende - Jeg vil prøve at finde den her truust kro imorgen.

Sakset fra http://www.mctc.dk > Touring kalender > Faste arr. > Vest for
storebælt:
1. søndag i måneden kl. 14.30 TRUST KRO, Trust ved Kongensbro, ca. 37 km.
fra Århus i retning mod Viborg, nær hovedvej 26

Søg evt på http://www.krak.dk

God Tur, vi bliver sikkert mange, der er jo lovet perfekt vejr!

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Armand

Dato : 08-07-02 15:24

Kristoffer Lippert <krl@imv.au.dk> skrev i en

> [...]
> ikke lige rullet til kbh for en enkelt dag. Men næstegang jeg er i
> københavn en weekend eller sådan noget, så vil jeg gerne med.

Så har du istedet jo muligheden for at køre til enten Truust Kro eller
Karoline-cafeteriet (v. Middelfart)!
Sidstnævnte foregår den sidste søndag i måneden!

--
Armand.
(der anbefaler folk at tage sig sammen: Så mange "måneds-søndage" er der