Savage 4 - agp
Fra : Brian Mark Madsen

Dato : 09-02-01 12:37

Hejsa gruppe....

Jeg har lige købt mig et savage4 32mb agp fra Creative (400,- brugt)... Jeg
har læst nogen anmeldelser om kortet, der skulle være noget af det dårligste
til prisen..... Nu vil jeg gerne clocke det lidt - men hvordan gør jeg
det...? I den med følgende software, kan jeg sætte:
"memory clock speed" (pt. 135Mhz) og "graphics processer speed" (pt.
129Mhz) - men jeg tror ikke på det har megen effekt.... Jeg har hørt man
ikke kan få meget ud af dette kort... hvad kan jeg forvente - og hvordan
gøres det.... Jeg er meget nem med computer - så en kort beskrivelse skulle
være rigeligt...

--
Mvh. / Best Regards

Brian Mark Madsen