læsning af medddelseser
Fra : SUSANNE JØRGENSEN

Dato : 31-05-02 19:07

Jeg er nu i gruppen og jeg har jun kunnet hente 300 brevhoveder, men der er
x.antal breve på serveren endnu, hvordan henter jeg dem? Jeg vil jo gerne
læse de tidligere indlæg.

mvh Susanne

Fra : Klaus

Dato : 31-05-02 19:08

"SUSANNE JØRGENSEN" <bojskov@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> x.antal breve på serveren endnu, hvordan henter jeg dem? Jeg vil jo gerne
Funktioner - indstillinger - læsning. Fjern flueben ved "hent 300..."
Klaus

Fra : Gevaldi

Dato : 31-05-02 20:45

In article <VVOJ8.847$Rz3.4111@news.get2net.dk>, bojskov@get2net.dk
skrev...
> Jeg er nu i gruppen og jeg har jun kunnet hente 300 brevhoveder, men der er
> x.antal breve på serveren endnu, hvordan henter jeg dem? Jeg vil jo gerne
> læse de tidligere indlæg.

Under funktioner er der et punkt der hedder "Hent de næste 300
brevhoveder". Den bliver du ved med at aktivere indtil du har hentet
alle dem som du syntes er relevante.

--
/Gevaldi
http://www.wintip.dk/

Fra : Peter G C

Dato : 31-05-02 20:49

SUSANNE JØRGENSEN <bojskov@get2net.dk> skrev:

> Jeg er nu i gruppen

Velkommen til

De øvrige har vist svaret på dine spørgsmål.

Du kan læse mere om gruppen på
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura og
http://usenet.dk/oss/dk.videnskab.jura/

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 02-06-02 21:17

> Velkommen til
>
> De øvrige har vist svaret på dine spørgsmål.

Så vidt jeg kan se bruger Susanne Outlook expres.
Der vil jeg påstå, at det bedste er at bruge synkronisering, idet den omgår
det maximale antal brevhoveder, som man ellers kan hente ad gangen.
F.eks. når jeg henter de nyhedsgrupper, som jeg abonnerer på, så vælger jeg
altid
Funktioner-Synkroniser alle. Så hentes alle nye meddelelser i alle grupper,
også selv om der skulle være flere tusind.
Når man starter abonnement på en ny gruppe, gør man så typisk det, at man
starter abonnementet og synkroniserer gruppen, så henter den også alle
meddelelser, som stadig ligger på serveren.
Problemet opstår, hvis man lige har startet et abonnement og så får klikket
på den pgl. gruppe, så henter den "kun" de 300 eller max 999 som den kan
sættes op til.
Hvis man, som Susanne, er startet på en anden måde, kan man ophæve
abonnementet igen. Lukke Outlook express. Åbne Outlook express igen og så
igen vælge at abonnere og så synkronisere.

Kurt