telefonsex regning
Fra : Flash Gordon

Dato : 31-05-02 18:50

Jeg har været så uheldig, at få stjålet min mobiltelefon. Mobiltelefonen kom
aldrig tilbage, men til gengæld modtog jeg noget tid efter, en regning fra
et telesex firma på 500 kr for en ukendt "service", som de påstår at jeg har
modtaget. Opkaldet blev foretaget før, det lykkedes mig at lukke telefonen
( er blevet politianmeldt). Jeg har gentagne gange forsøgt at forklare
firmaet, med anbefalet brev, at jeg ikke har modtaget den service, da min
telefon somsagt var blevet stjålet....
Hvordan skal jeg forholde mig til regningen?
Flere jeg kender, siger at jeg selvfølgelig ikke skal betale regningen!!!.
Skal denne sag, indleveres til forbrugerrådet???
Sophie

Fra : Henning

Dato : 31-05-02 19:16

On Fri, 31 May 2002 19:49:50 +0200, "Flash Gordon" <nospam@dk.dk>
wrote:

> [...]
>et telesex firma på 500 kr for en ukendt "service", som de påstår at jeg har

Der er et standardbrev hos Forbrugerstyrelsen, du indsender til
tele-firmaet. Du afviser at have foretaget opkaldet, og afventer
herefter deres træk - smid i mellemtiden regninger og rykkere ud.

Henning
hsb@FJERNESimage.dk