Van "the Man" Morrison
Fra : Henrik Vest

Dato : 09-02-01 12:17

Jeg er blevet inviteret med til koncerten i Ålborg i aften - men kender ikke
meget til manden og hans musik - noget der kan give mig et hurtigt (og kort)
opsumering ..?

Fra : Hauge

Dato : 09-02-01 12:26

Hejsa

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ikke
> meget til manden og hans musik - noget der kan give mig et hurtigt (og

Tag ørepropper med, evt. høreværn, så er du forberedt på det værste, og
efter hvad jeg har hørt fra den side, så kommer du nok også til at opleve
det værste

Mvh Hauge

Fra : Henrik Vest

Dato : 09-02-01 12:29

> Tag ørepropper med, evt. høreværn, så er du forberedt på det værste, og
> efter hvad jeg har hørt fra den side, så kommer du nok også til at opleve
> det værste

ØØh tak for den meget objektive anmeldelse ??

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 09-02-01 14:47

"Henrik Vest" <hallo_derude@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
ikke
> meget til manden og hans musik - noget der kan give mig et hurtigt (og

Jeg ville føle mig privilligeret!
Van "The Man" er indbegrebet af den "hvide" soul musik!
Gid det var mig der skulle til koncert!

- Michael.

Fra : Henrik Vest

Dato : 12-02-01 17:16

> Jeg ville føle mig privilligeret!
Det gjorde jeg også

PS kanon koncert !!

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 09-02-01 15:12

> [...]
ikke
> meget til manden og hans musik - noget der kan give mig et hurtigt (og

Jeg tror også du kan glæde dig. Efter at have spillet i et par forskellige
orkestre, der spillede soul og r&b gik han solo i 66 og fik i 67 hittet Brow
eyed girl som du jo nok kender. Han spiller selv adskillige instrumenter og
har gennem sin karriere spillet alt fra jazz til soul/ r&b og til meditativ
instrumental musik. Han har i øvrigt boet i Danmark og har arbejdet sammen
med DRs BigBand.
Har også været gæstemusikker hos andre store navne som Tom Jones og John Lee
Hooker.
(frit efter Politikkens Rock Leksikon)

God Fornøjelse.

Kåre

Fra : Henrik Vest

Dato : 12-02-01 17:16

tak

Fra : Henrik Vest

Dato : 12-02-01 17:18

Det var en fed koncert - og et godt bandt han havde med sig.

Men kors ... han snakker ligeså meget som Bob Dylan gør

Henrik Vest <hallo_derude@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:960jmc$a4g$1@news.inet.tele.dk...