Asus GF2 mx v7100 + Abit BE6-II ATX
Fra : Jørgen Vinther

Dato : 12-12-00 12:05

Hejsa

Har lige købt Asus GeForce2 V7100 MX men kan ikke få skidtet til at virke på
mit asus p2b motherboard
(Den bliver ved med at fryse når jeg spiller spil, men virker fint i windows
98-ME-2000 det er kun når jeg prøver at spille at den fryser har haft alle
mine andre kort ude af maskinen - opgraderet bios osv...)

Har nu været så heldig at " min søde kærste " har købt et Abit BE6-II
ATX til mig og så ville jeg lige høre om der er nogen der kan sige på
forhånd at disse 2 ting ikke ville kunne køre sammen.?
Da jeg ellers ikke vil begynde at sætte det i maskinen.

Har en en PII 350mhz cpu
128MB ram

Fra : Mr. Broken Bone

Dato : 12-12-00 18:59

Har samme problem dog med et Compaq Pesario 5696 mb. den driver som virker
bedst, er den som blev leveret med skærmkortet ver 5.33a har prøvet med ver
6.18 og den nyeste hentet hos nvidia, måske det er en lorte chip den der mx
fætter, de har sgu nok lavet den ved en fejl.
nå men hvis der er nogen som har fået sådan et kort til at køre uden probs.
så hører vi gerne om konfigurationen
mvh BB