Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Køb af olympus tilbør
Fra : Allan Thorstein

Dato : 31-05-02 16:29

Jeg søger vidvinkel- og makrokonverteren til mit Olympus C-2100UZ digitale
kamera. Jeg har forsøgt flere lokale butikker og Olympus DK svarer ikke på
mine emails ....

Anyone ?

På forhånd tak for hjælpen

Allan

Fra : Niels Henrichsen

Dato : 31-05-02 16:59

"Allan Thorstein" skrev:
> [...]
> kamera. Jeg har forsøgt flere lokale butikker og Olympus DK svarer ikke på

Prøv
http://www.photoandmore.de/

Korrekt firma!!
niels

Fra : I2

Dato : 31-05-02 21:48

Man kan også købe dem i Japan Photo i Danmark.

Ingrid
http://www.iblog.dk/tv2blog - mere tv-2 om lidt ...

Fra : Gjøl

Dato : 31-05-02 22:15

"I2" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> skrev i en meddelelse
> Man kan også købe dem i Japan Photo i Danmark.

Jeg prøvede www.renholtfoto.dk og blev glædeligt og positivt overasket. De kan kun
anbefales varmt.

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 01-06-02 19:28

Har du overvejet Bingo Foto i Rødovre....Per derude kan skaffe dig alt hvad
du skal bruge fra Olympus.

Claus

Fra : Allan Thorstein

Dato : 02-06-02 19:25

Tak for alle svarene, har fået nogle gode tilbud hjem.

Tak!

Allan