/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
Scottoiler
Fra : Steen D. Pedersen


Dato : 31-05-02 15:56

Hejsa,

Er der nogen der har erfaring med kopier af subj. ? Jeg tænker især på M&P's Chaintec elektroniske til 37,50 £

--
Mvh
Steen


 
 
Hans (31-05-2002)
Kommentar
Fra : Hans


Dato : 31-05-02 23:20

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> skrev:
> Er der nogen der har erfaring med kopier af subj. ? Jeg tænker især på
> M&P's Chaintec elektroniske til 37,50 £

Der kan finde flere alternativer på
http://www.ta-deti.de/ta/scott.html Jeg har kun erfaringer med Loobman
Chainoiler, som jeg bestemt kan anbefale.

Hans


Christian Knudsen (02-06-2002)
Kommentar
Fra : Christian Knudsen


Dato : 02-06-02 19:08

Hvordan virker sådanen loobman chainoiler? Skal man klemme på den lille
beholder engang imellem, eller hvordan virker den??

christian


"Hans (slet 5YBE0)" <hansr@5YBE0mail.dk> skrev i en meddelelse
news:3cf7f6fd$0$267$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> skrev:
> > Er der nogen der har erfaring med kopier af subj. ? Jeg tænker især på
> > M&P's Chaintec elektroniske til 37,50 £
>
> Der kan finde flere alternativer på
> http://www.ta-deti.de/ta/scott.html Jeg har kun erfaringer med Loobman
> Chainoiler, som jeg bestemt kan anbefale.
>
> Hans
>



Thomas Jensen (01-06-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 01-06-02 09:01

>
> Er der nogen der har erfaring med kopier af subj. ? Jeg tænker især på
M&P's Chaintec elektroniske til 37,50 £
>

jeg har den "originale" scottoiler på min mc, og kan anbefale den.
Desuden har jeg eftermonteret en dualinjektor, så den drypper på begge sider
af kæden, det virker kanon!
--
mvh
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere "



Anni Sten og Max Pet~ (01-06-2002)
Kommentar
Fra : Anni Sten og Max Pet~


Dato : 01-06-02 13:52

En dualinjector?
Sådan én kunne jeg også godt bruge til min Scottoiler!
Hvor har du den fra?
Er det en original Scott-ting, eller har du selv lavet den?
Finder jeg info om den på nettet?
Fortæl, fortæl!

Max
Honda CB500F ´75
Suzuki GSX750 '82

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
news:ad9urf$nnr$1@sunsite.dk...
> >
> > Er der nogen der har erfaring med kopier af subj. ? Jeg tænker især på
> M&P's Chaintec elektroniske til 37,50 £
> >
>
> jeg har den "originale" scottoiler på min mc, og kan anbefale den.
> Desuden har jeg eftermonteret en dualinjektor, så den drypper på begge
sider
> af kæden, det virker kanon!
> --
> mvh
> Thomas
> XJ600s div ´96
> "(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere "
>
>



Thomas Jensen (01-06-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 01-06-02 14:01

> Sådan én kunne jeg også godt bruge til min Scottoiler!
> Hvor har du den fra?
> Er det en original Scott-ting, eller har du selv lavet den?
> Finder jeg info om den på nettet?



Den er fra scottoiler, du kan se den på scottoiler.com.

Jeg synes især den er bedre, fordi jeg før havde bare havde det der sorte
rør som gik fra baggaflen ned til tandhjulet.

Med det kunne nemt blive skævt, det gør denne her ikke.

Jeg købte den hos MP motorcykler, som heller ikke vidste den fan
--
mvh
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere " dtes


Kostede 299,-



Thomas Jensen (01-06-2002)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen


Dato : 01-06-02 14:23

hmm flot besked jeg fik lavet der
--
mvh
Thomas
XJ600s div ´96
"(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere " (ikke lige mig i forrige
besked)



Anni Sten og Max Pet~ (03-06-2002)
Kommentar
Fra : Anni Sten og Max Pet~


Dato : 03-06-02 21:15

Det var en udmærket besked - vær nu ikke så selvkritisk §;o[)}
Den ser rigtig god ud. Det har netop irriteret mig at Scottoileren kun smør
den ene side af kæden og overlader resten til den tvivlsomme kapilær-effekt.
299,- lyder ikke dyrt. Den koster £20 + £15 i forsendelse fra Scott, så det
kan knap betale sig.
Så vidt jeg kan se, skulle den heller ikke være svær at montere...
Tak!

Max
Honda CB500F ´75
Suzuki GSX750 '82

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
news:adahma$f59$1@sunsite.dk...
> hmm flot besked jeg fik lavet der
> --
> mvh
> Thomas
> XJ600s div ´96
> "(De fleste) Motorcyklister er lidt klogere " (ikke lige mig i forrige
> besked)
>
>



Mads Kristiansen (03-06-2002)
Kommentar
Fra : Mads Kristiansen


Dato : 03-06-02 22:04


Anni Sten og Max Petersen <maxpet@worldonline.dk> skrev i en
news:V6QK8.37469$4f4.1345674@news000.worldonline.dk...
> Den ser rigtig god ud. Det har netop irriteret mig at Scottoileren kun
smør
> den ene side af kæden og overlader resten til den tvivlsomme
kapilær-effekt.
snip

Jeg har en billig oiler, og troede at der på scottoileren var to slanger..
Jeg har løst problemet ved at føre slangen langs bagsvingeren og ind, så den
drypper lige før det bagerste tandhjul og ned på midten af kæden. Så må
olien alt andet lige da kunne fordele sig bedre.

Just my 2 cents,
--
Mvh
Mads Kristiansen
SV650S



Niels Jørgensen (03-06-2002)
Kommentar
Fra : Niels Jørgensen


Dato : 03-06-02 23:09

"Anni Sten og Max Petersen" <maxpet@worldonline.dk> wrote in message
news:V6QK8.37469$4f4.1345674@news000.worldonline.dk

> Så vidt jeg kan se, skulle den heller ikke være svær at montere...

Kan man ikke lave den selv? Første trick består jo i, at købe noget tynd
kobberrør og bruge til bagerste slange. På den måde burde der ikke være
tvivl om at røret bliver hvor du sætter det og smører hvor du har tænkt
dig.
Andet trick må s¨blive at lave en fordeler og så montere 2 rør på den...
hvor svært kan det være??

Niels *har bestilt Scottoiler og skal til at hjemmemekke*
XS400-SS *til salg på www.sqzuki.subnet.dk


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Max Petersen (04-06-2002)
Kommentar
Fra : Max Petersen


Dato : 04-06-02 07:22


Niels Jørgensen <d991793@student.dtu.dk> skrev bl.a.

> ...at lave en fordeler og så montere 2 rør på den.
> hvor svært kan det være??

Tjohh, men er der blot en smule mere modstand i det ene rør end i det andet,
vil 99% af olien vel gå mod røret med mindst modstand, eller hva'?
Olien skulle jo helst fordeles med ca. 50% til hver side af kæden...

Max
Honda CB500F ´75
Suzuki GSX750 '82



RacerNiels (06-06-2002)
Kommentar
Fra : RacerNiels


Dato : 06-06-02 11:02

"Max Petersen" <maxpet@worldonline.dk> wrote in message
news:WYYK8.17435$N46.764090@news010.worldonline.dk

> Tjohh, men er der blot en smule mere modstand i det ene rør end i det andet,
> vil 99% af olien vel gå mod røret med mindst modstand, eller hva'?
> Olien skulle jo helst fordeles med ca. 50% til hver side af kæden...

Ja, det er rigtig nok at rørene kan have forskellig modstand, men det
kan Scott-oiler's egen også.
Jeg går ud fra at der er samme modstand igennem et rør hvis jeg køber et
langt stykke og klipper det over. Scott-oiler, vil jeg tro, gør det
samme

Niels
XS400-SS - til salg på www.sqzuki.subnet.dk



--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Max Petersen (06-06-2002)
Kommentar
Fra : Max Petersen


Dato : 06-06-02 15:45

Jeg regner nu med, at Scottoilers dualinjector er en smart dims der sørger
for, at de to slanger afsætter lige meget olie. Hvis det bare er et T-stykke
med 2 rør ville ingen med en IQ over 2 vel betale 300,- for den...

Max
Honda CB500F ´75
Suzuki GSX750 '82

RacerNiels <d991793@student.dtu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:739cd3912c6a0116c4d16b90a0d8c693.65405@mygate.mailgate.org.
...
> "Max Petersen" <maxpet@worldonline.dk> wrote in message
> news:WYYK8.17435$N46.764090@news010.worldonline.dk
>
> > Tjohh, men er der blot en smule mere modstand i det ene rør end i det
andet,
> > vil 99% af olien vel gå mod røret med mindst modstand, eller hva'?
> > Olien skulle jo helst fordeles med ca. 50% til hver side af kæden...
>
> Ja, det er rigtig nok at rørene kan have forskellig modstand, men det
> kan Scott-oiler's egen også.
> Jeg går ud fra at der er samme modstand igennem et rør hvis jeg køber et
> langt stykke og klipper det over. Scott-oiler, vil jeg tro, gør det
> samme
>
> Niels
> XS400-SS - til salg på www.sqzuki.subnet.dk
>
>
>
> --
> Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG





Steen D. Pedersen (06-06-2002)
Kommentar
Fra : Steen D. Pedersen


Dato : 06-06-02 18:32


"Max Petersen" <maxpet@worldonline.dk>
> Hvis det bare er et T-stykke
> med 2 rør ville ingen med en IQ over 2 vel betale 300,- for den...

Do not underestimate the power of advertising/branding.

--
Mvh
Steen


RacerNiels (06-06-2002)
Kommentar
Fra : RacerNiels


Dato : 06-06-02 21:49

"Max Petersen" <maxpet@worldonline.dk> wrote in message
news:qwKL8.39433$4f4.1525326@news000.worldonline.dk

> Jeg regner nu med, at Scottoilers dualinjector er en smart dims der sørger
> for, at de to slanger afsætter lige meget olie. Hvis det bare er et T-stykke
> med 2 rør ville ingen med en IQ over 2 vel betale 300,- for den...

Hvis ikke det her er et T-stykke pakket ind i plast ved jeg ikke...
http://www.scottoiler.com/images/VFR800_sprocket2.JPG

Nu koster en sprøjtestøbeform til at lave sådan en indpakning nok på den
anden side af 20.000kr så den skal jo tjenes ind igen.
Som jeg skrev tidligere - risikoen for at scottoilers rør er uens i
indvendig modstand er lige så stor som på det kobberrør jeg har tænkt
mig at købe.
Iøvrigt er det lige meget med en dobbeltsidet.Siden af kæden skal ikke
smøres - det er midten der skal smøres, så hvis man bare retter det ene
rør ind foran tandhjulet midt på kæden er alt i skønneste orden.


Niels *skideklog* ;-b
XS400 *til salg*
www.sqzuki.subnet.dk


>
> RacerNiels <d991793@student.dtu.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:739cd3912c6a0116c4d16b90a0d8c693.65405@mygate.mailgate.org.
> ..
> > Jeg går ud fra at der er samme modstand igennem et rør hvis jeg køber et
> > langt stykke og klipper det over. Scott-oiler, vil jeg tro, gør det
> > samme


--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kenneth S (07-06-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth S


Dato : 07-06-02 06:33

> Iøvrigt er det lige meget med en dobbeltsidet.Siden af kæden skal ikke
> smøres - det er midten der skal smøres, så hvis man bare retter det ene
> rør ind foran tandhjulet midt på kæden er alt i skønneste orden.
>
>
> Niels *skideklog* ;-b
> XS400 *til salg*
> www.sqzuki.subnet.dk
>

Hmm, jeg har nu altid haft det indtryk at det var O-ringene som skulle
smøres..

Kenneth
R1



Max Petersen (07-06-2002)
Kommentar
Fra : Max Petersen


Dato : 07-06-02 07:54


Kenneth S <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:adpgdu$s6l$1@tux.netsite.dk...

> Hmm, jeg har nu altid haft det indtryk at det var O-ringene som skulle
> smøres..

Mit indtryk er nu, at både O-ringe og slidflade kæderuller/kædehjul skal
smøres.
Nuvel, jeg havde tænkt mig at investere i en dualinjector, men nu får jeg
kolde fødder...
Sommerferien går i år til England på MC, så jeg vil benytte lejligheden til
at kigge nærmere på denne Scottoiler inden jeg beslutter mig.
.... medmindre nogle danske Dualinjector-ejere allerede nu kan opklare
mysteriet(?)

Max
Honda CB500F ´75
Suzuki GSX750 '82








Steen D. Pedersen (07-06-2002)
Kommentar
Fra : Steen D. Pedersen


Dato : 07-06-02 16:43


"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote

> Hmm, jeg har nu altid haft det indtryk at det var O-ringene som skulle
> smøres..

snip fra dmc-org.dk (Var det ikke Armand som stod for teksten?):

På disse kæder (o-rings, red.) smører man udelukkende kæden for at reducere sliddet og friktionen mellem kæderullerne og
tandhjulene. Kæden i sig selv skal ikke smøres.
--

Jeg satser lidt på at det er nok med at smørre midten/siden af kæden. Investeringen på 200.- for et simpelt t-stykke fandt jeg for
hamper.

--
Mvh
Steen


Kenneth S (07-06-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth S


Dato : 07-06-02 18:46


"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in message
news:3d00d4de$0$9269$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> "Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote
>
> > Hmm, jeg har nu altid haft det indtryk at det var O-ringene som skulle
> > smøres..
>
> snip fra dmc-org.dk (Var det ikke Armand som stod for teksten?):
>
> På disse kæder (o-rings, red.) smører man udelukkende kæden for at
reducere sliddet og friktionen mellem kæderullerne og
> tandhjulene. Kæden i sig selv skal ikke smøres.
> --

Ok, siden ingen protesterer, må det være sådan det forholder sig, så blev
man alligevel lidt klogere idag

Kenneth
R1



Armand (19-06-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 19-06-02 23:27


Kenneth S <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en
news:adqrco$vkg$1@tux.netsite.dk...
>
> "Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in message
> news:3d00d4de$0$9269$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> >
> > "Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote
> >
> > > Hmm, jeg har nu altid haft det indtryk at det var O-ringene som
skulle
> > > smøres..
> >
> > snip fra dmc-org.dk (Var det ikke Armand som stod for teksten?):
> >
> > På disse kæder (o-rings, red.) smører man udelukkende kæden for at
> reducere sliddet og friktionen mellem kæderullerne og
> > tandhjulene. Kæden i sig selv skal ikke smøres.
> Ok, siden ingen protesterer, må det være sådan det forholder sig, så
blev
> man alligevel lidt klogere idag


Hvis(!) dét er mi tekst, så må jeg lige se at få den omformuleret!


De ydre kædeleds lasker samles med en "pind" der går igennem de indre
kædeled's bøsninger, og det er området herimellem der fabrikssmøres og
forsegles!
Udenpå de indre leds bøsninger befinder der sig yderligere en løs rulle,
og også disse rullers friktion imod kædeleddenes bøsninger kræver
seperat smøring!!

Endelig er argumentet med at smøre o-ringene, så de ikke tørrer ud (samt
binder snavs som derved kan (skal!) vaskes af v.h.a. petroleum!) også
ganske holdbart!

--
Armand.





Kenneth Sørensen (20-06-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth Sørensen


Dato : 20-06-02 13:05


"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
news:aer03m$1mel$16@news.cybercity.dk...
>
> Kenneth S <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en
> news:adqrco$vkg$1@tux.netsite.dk...
> >
> > "Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in message
> > news:3d00d4de$0$9269$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> > >
> > > "Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote
> > >
> > > > Hmm, jeg har nu altid haft det indtryk at det var O-ringene som
> skulle
> > > > smøres..
> > >
> > > snip fra dmc-org.dk (Var det ikke Armand som stod for teksten?):
> > >
> > > På disse kæder (o-rings, red.) smører man udelukkende kæden for at
> > reducere sliddet og friktionen mellem kæderullerne og
> > > tandhjulene. Kæden i sig selv skal ikke smøres.
> > Ok, siden ingen protesterer, må det være sådan det forholder sig, så
> blev
> > man alligevel lidt klogere idag
>
>
> Hvis(!) dét er mi tekst, så må jeg lige se at få den omformuleret!
>
>
> De ydre kædeleds lasker samles med en "pind" der går igennem de indre
> kædeled's bøsninger, og det er området herimellem der fabrikssmøres og
> forsegles!
> Udenpå de indre leds bøsninger befinder der sig yderligere en løs rulle,
> og også disse rullers friktion imod kædeleddenes bøsninger kræver
> seperat smøring!!
>
> Endelig er argumentet med at smøre o-ringene, så de ikke tørrer ud (samt
> binder snavs som derved kan (skal!) vaskes af v.h.a. petroleum!) også
> ganske holdbart!
>
> --
> Armand.
>
>

HÆÆJJ !!

Du har været savnet for dit sprudlende vid

Velkommen tilbage

Kenneth
R1



Armand (20-06-2002)
Kommentar
Fra : Armand


Dato : 20-06-02 21:22


Kenneth Sørensen <kso@REMOVETHISKrak.dk> skrev i en
news:aesgdf$ib1$1@sunsite.dk...
>
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote in message
> news:aer03m$1mel$16@news.cybercity.dk...
> >
> > Endelig er argumentet med at smøre o-ringene, så de ikke tørrer ud
(samt
> > binder snavs som derved kan (skal!) vaskes af v.h.a. petroleum!)
også
> > ganske holdbart!
> HÆÆJJ !!
> Du har været savnet for dit sprudlende vid
> Velkommen tilbage

Tanx!

Og nu hvor jeg fandt enden (den anden) af strengen vil jeg
tillægskonkludere at en smøring langs hver række af O-ringe er optimalt
dækkende for det smørebehov en O-ringskæde har!
Dog er der lige den kendsgerning at Scottolier m.fl. kun smører med en
dråbe i ny og næ, og som derfor må regnes for at skulle fordele sigselv.
Derfor er ét rør midtpå vel ligesågodt som et dual-system.
Er man tillige det mindste i tvivl om at den ene af dual'erne smører er
ét rørs smøring midtpå ihvertfald bedre kun det ene af to sidemonterede
:-|

--
Armand.



Kenneth S (22-06-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth S


Dato : 22-06-02 10:23

- snip -
> Og nu hvor jeg fandt enden (den anden) af strengen vil jeg
> tillægskonkludere at en smøring langs hver række af O-ringe er optimalt
> dækkende for det smørebehov en O-ringskæde har!
- snip -

Det var også det indtryk jeg havde indtil et par uger siden.

Jeg blev belært, at det udelukkende var rullernes slidflade mod tandhjulene
som skulle smøres, og da påstanden ovenikøbet blev understøttet af at (kong
Armand havde udtalt dette, bøjede jeg mig derfor, omend en smule
uforstående/forvirret, i støvet...

Det glæder mig du er tilbage, for nu vil jeg begynde at smøre o-ringene
igen, på den måde som jeg har gjort det de sidste 13 år

Kenneth
R1 (..med en altid glad kæde






Steen D. Pedersen (22-06-2002)
Kommentar
Fra : Steen D. Pedersen


Dato : 22-06-02 14:48

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote

> Det var også det indtryk jeg havde indtil et par uger siden.
> Jeg blev belært[..]

Belært og belært. Jeg henviste bare til teksten fra DMC..

> R1 (..med en altid glad kæde

Jeg har monteret min Scottoiler så den drypper helt nede
mellem kæde og tandhjul. Det ser ud som om olien
fordeler sig meget pænt efterfølgende. (Det er også noget tyndt stads)

Mvh
Steen
775 kubik


Kenneth S (22-06-2002)
Kommentar
Fra : Kenneth S


Dato : 22-06-02 16:11

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in message
news:3d148030$0$252$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote
>
> > Det var også det indtryk jeg havde indtil et par uger siden.
> > Jeg blev belært[..]
>
> Belært og belært. Jeg henviste bare til teksten fra DMC..
>
> > R1 (..med en altid glad kæde
>
> Jeg har monteret min Scottoiler så den drypper helt nede
> mellem kæde og tandhjul. Det ser ud som om olien
> fordeler sig meget pænt efterfølgende. (Det er også noget tyndt stads)
>
> Mvh
> Steen
> 775 kubik
>

Ja, ok "belært" har måske en negativ klang.

Jeg overvejer også scottoiler nu, men har altid haft det indtryk at det
svinede, det var lidt Georg G, og at det mest var gamle touringmaskiner det
brugte det.

Kenned
R1



Anni Sten og Max Pet~ (25-06-2002)
Kommentar
Fra : Anni Sten og Max Pet~


Dato : 25-06-02 18:59

>...har altid haft det indtryk (...) at det mest var gamle touringmaskiner
der brugte det...

Rigtigt! Og min Suzuki er jo netop en affældig, pletrusten touringmaskine
§;-]

Max
Honda CB500F ´75
Suzuki GSX750 '82

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> skrev i en meddelelse
news:af23qv$lg6$1@tux.netsite.dk...
> "Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in message
> news:3d148030$0$252$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> > "Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> wrote
> >
> > > Det var også det indtryk jeg havde indtil et par uger siden.
> > > Jeg blev belært[..]
> >
> > Belært og belært. Jeg henviste bare til teksten fra DMC..
> >
> > > R1 (..med en altid glad kæde
> >
> > Jeg har monteret min Scottoiler så den drypper helt nede
> > mellem kæde og tandhjul. Det ser ud som om olien
> > fordeler sig meget pænt efterfølgende. (Det er også noget tyndt stads)
> >
> > Mvh
> > Steen
> > 775 kubik
> >
>
> Ja, ok "belært" har måske en negativ klang.
>
> Jeg overvejer også scottoiler nu, men har altid haft det indtryk at det
> svinede, det var lidt Georg G, og at det mest var gamle touringmaskiner
det
> brugte det.
>
> Kenned
> R1
>
>





Niels Jørgensen (02-06-2002)
Kommentar
Fra : Niels Jørgensen


Dato : 02-06-02 23:12

"Steen D. Pedersen" <sdp@mailme.dkFJERNDETTE> wrote in message
news:3cf78f7a$0$14573$ba624c82@nntp01.dk.telia.net

> Er der nogen der har erfaring med kopier af subj. ? Jeg tænker især på M&P's Chaintec elektroniske til 37,50 £

Jeg kender den ikke personligt - jeg har blot hørt at det elektriske
ikke skulle være super godt. Selvsamme M&P har Scottoilere på tilbud til
£55 - jeg har lige bestilt nogle stykker.

Niels
XS400-SS - til salg på www.sqzuki.subnet.dk



--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Jacob Stegelmann (04-06-2002)
Kommentar
Fra : Jacob Stegelmann


Dato : 04-06-02 19:34


"Niels Jørgensen" <d991793@student.dtu.dk> skrev i en meddelelse
news:c7b944f9c915725fc1fafc87fd7395a8.65405@mygate.mailgate.org...

> Selvsamme M&P har Scottoilere på tilbud til
> £55 - jeg har lige bestilt nogle stykker.

Bare sådan at du ikke løber tør i nærmeste fremtid?

--
Jacob



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408659
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste