WordXP / LWP-filer
Fra : Torben Brøndum

Dato : 31-05-02 16:00

Hej derude,

Er den nogen mulighed for at åbne *.lwp filer i WordXP....jeg kan ikke
umiddelbart. Er det ikke en Lotus Word Pro, der har denne endelse......så
skulle den ikke kunne åbnes ???

Hilsen Torben Brøndum

Fra : JSC

Dato : 31-05-02 19:33

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er den nogen mulighed for at åbne *.lwp filer i WordXP....jeg kan ikke
> umiddelbart. Er det ikke en Lotus Word Pro, der har denne endelse......så

Hej Torben
Nu bruger jeg ikke Office XP, men kan det tænkes du mangler at installere et
konverteringsfilter/program?!
Alternativt kan der måske hentes en preview'er på Lotus.com ?
--
Mvh/Regards
Jan Skov

Fra : Torben Brøndum

Dato : 01-06-02 13:06

Hej "JSC" <nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> >

> Nu bruger jeg ikke Office XP, men kan det tænkes du mangler at installere
et
> konverteringsfilter/program?!
> Alternativt kan der måske hentes en preview'er på Lotus.com ?

Tak for svar. Har været på Lotus.com,mne kan simpelhen ikke lige finde
en preview´er...har du mulighed for at hjælpe mig ??

Hilsen Torben

Fra : JSC

Dato : 01-06-02 23:53

> Hej "JSC" <nyhedsgruppe@REMOVETHISjsc.dk> >

[klip]
> Tak for svar. Har været på Lotus.com,mne kan simpelhen ikke lige finde
> en preview´er...har du mulighed for at hjælpe mig ??
>
> Hilsen Torben

Hej Torben

Lotus Notes kan læse ufattelig mange filtyper med sin indbyggede viewer (men
hvor mange private har Notes?) :-/
Kender du én, så spørg vedkommende.
Ellers kniber det. Sorry

Fra : tubs

Dato : 01-06-02 22:33

Har selv rodet med samme problem, og fandt kun en løsning - gem som Word
dokument i Word Pro.
Har været diskuteret mange gange i grupperne.
Desværre intet konverteringsprogram

Fra : Torben Brøndum

Dato : 04-06-02 15:11

hej "tubs" <tubs@email.dk>

> Har selv rodet med samme problem, og fandt kun en løsning - gem som Word
> dokument i Word Pro.
> Har været diskuteret mange gange i grupperne.
> Desværre intet konverteringsprogram

Ok - tak for svar alle...jeg modtager fremover i wordformat - men
jeg nåede lige at af få fat i Quick Viewer Plus....det kan bruges sådan til
lige
at få skrevet ud i/via

Hilsen Torben Brøndum