Entreprenørtransport!
Fra : Rasmus L C

Dato : 31-05-02 14:54

Har ledt og ledt! I mine lærerbøger beskrives hvad en entreprønørtransport
er, men ikke hvordan en sådan kan udformes.

Er der nogen, som ved, om der er helt præcise elementer, der SKAL indgå i en
sådan? Eller måske et eksempel på en sådan.

På forhånd tak
Rasmus

Fra : Peter G C

Dato : 31-05-02 15:02

Rasmus L C <stoffert@image.dk> skrev:

[klip]

> Er der nogen, som ved, om der er helt præcise elementer, der SKAL indgå i
> en sådan? Eller måske et eksempel på en sådan.

Du lister på biblioteket og låner "Byggeritransporter" redigeret af Halfdan
Krag Jespersen - den er fra 1979. Der er flere gode eksempler.

Det er et meget farligt område. Det går meget nemt galt.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : jacob nielsen

Dato : 31-05-02 15:14

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote in message

> Du lister på biblioteket og låner "Byggeritransporter" redigeret af
Halfdan
> Krag Jespersen - den er fra 1979. Der er flere gode eksempler.

Eller hvis du er i Århus, kan den iøvrigt udmærkede bog erhverves for 10 kr.
i Juridisk Bogformidling på universitetet.

Mvh.
Jacob

Fra : Rasmus L C

Dato : 02-06-02 14:48

> Eller hvis du er i Århus, kan den iøvrigt udmærkede bog erhverves for 10
kr.
> i Juridisk Bogformidling på universitetet.

Er i København! Ellers tak

Fra : Rasmus L C

Dato : 31-05-02 18:22

Tak. Ja, det er nemlig møg svært. Har god lavet en, som en del af en opgave.
Er dog interesseret i at se hvor jeg har lavet fejl, så jeg smutter en tur
på biblioteket...

Tusind tak.
Rasmus